Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linn - 4 april 2009 13:42

Hej hej alla glada människor!

Idag är det ännu varmare och finare väder, man kan inte annat än att bara njuta. LOVE IT!!

Just nu sitter jag hemma hos Sofia som just nu står i duschen, medans jag sitter här och skriver några rader.

Igår kom Josefine, Mathias och Linus hem, ätligen säger jag bara. Linus är så söt, jag och sofia fick sjunga lilla snigel för honom, då vart han lite gladare iaf. =D Men bara lite..


Ikväll ska alla komma hem till pappa och grilla, myspys. =D Se hur Molle och Minus reagerar på lille Linus, dem kommer nog inte kunna låta honom vara, lukta och pussa på honom skulle jag tro. Men vem kan låta bli att göra det lixom? =D


Jag och Sofia ska kanske gå ner till affären sen och köpa glass och sitta i solen och njuta av dem. Lite sommrigt sådär. Man ska vara somrig när sommaren är här, det tycker iaf jag. 

Nej nu börjar jag bli riktigt varm, så jag ska lägga mig i Sofias säng och spela lite på min mobil tills hon är klar. Hon kommer vara fin som en prinsessa när hon är klar, tror inte ni det?? Det tror iaf jag. Fast det är hon iofs alltid oavsätt om hon duschar eller inte. Ojdå nu han jag inte spela Sofia är redan klar. hejdå =D


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards