Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linn - 2 april 2009 16:26

Idag är det Torsdag, dem dagarna som jag BRUKAR sluta vid 11. Eller vaddå brukar ientligen? Jag gjorde det idag med, men jag och Linda satt kvar i skolan till klockan halv 3. Vi spelade kort, satt ute i solen och njöt av värmen, lekte med Patte och Henka ett tag med.

Nej men det var trevligt i skolan faktiskt.

Allting blir så mycket trevligare och roligare när solen skiner ute och det är varmt!


När jag kom hem till mamma så fick jag hjälpa henne att städa lite, så nu är även den biten avklarad. Nu är det bara att plocka iordning lite i mitt rum som är kvar med, men det lär väl inte ta så hilmlans lång tid skulle jag tro..


Ont i magen har jag med, kanske är mesen på väg? Man kan ju alltid hoppas på det i vilket fall.

Nej nu ska jag fortsätta att vara en duktig flicka.

I morgon kommer min syser hem, MYS !!! Plus att från och med i morgon är det Påsk lov, kan ju inte bli mycket bättre =D


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards