Alla inlägg den 7 april 2009

Av Linn - 7 april 2009 13:04

Nu har jag och mamma varit och handlat på Viberga. Det var trevligt, vi köpte oss en mjukglass var på vägen ut, men det var lite struligt med tanten som stod innan oss, haha. Lite snurrig.. =D

Jag har även slagigt in Sofias jätte fina paket, inte för vi hade något papper hemma så jag fick ta folie, as fult men det får duga ! =D


Nu sitter mamma och jag på balkongen, hennes mobil piper hela tiden. Och jag sitter och skriver i min kära lilla blogg..


Det är helt sjukt varmt idag, jag älskar värme, jag älskar sommar. Det är sommar nu på riktgit kan det bli mycket bättre? =D Jag är helt nöjd, nöjdare än så här går det nästan inet att vara! =D Solen skiner, och man sitter ute i värmen och bara njuter med ett glas vatten och en cigg. =D Härligt, alldeles alldeles underbart ! =D


Nu ska jag vidare och fylla på mitt vatten glas. Ha de bra.. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards