Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Linn - 2 maj 2009 17:46

Idag har jag haft en riktig slappa dag, på morgonen gjorde jag mig inte iordning fören ganska sent eftersom jag fick reda på att Sofia inte orkade leka idag, för att hon mår dåligt.

Sen satte jag och mamma oss framför tv:n och såg klart på sereien som bi började se igår. Inte speciellt bra men man ville ändå se hur det slutade.

Sen efter det hade jag väldigt tråkigt så jag cyklade hem till min kära pappa och åt glass och tittade på våran älskade serie bones. Och nu har jag precis kommigt hem igen. 

Träffade patte nyss, gullunge. =D Hon är ganska söt faktiskt! Hon mådde bara bra och var lika trevlig som vanligt.:P

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Är faktiskt lite små hungrig. Idag blir det kött och klyftpotatis. =D

Senare sen ska Göran titta förbi och hjälpa mig att få igång mitt internett så jag slipper låna mammas dator såfort jag ska titta någonting på datorn.

Sen blir det myspys framför tv:n med mamma och min älskade lillebror, och titta på robinsson och kanske något mer bra program OM det finns något vettigt att titta på. :P



I morgon ska vi jobba som sagt, och sedan ska vi även köpa oss en god sallad på perfekt! Mummsigt ska de bli =D

Det ska bli ´mysigt. Sitta ute i solen och njuta av en god sallad. Eller kanske vi tar med oss den hem och sitter ute på balkongen och njuter av en god sallad, det återstår att se.

Nej nu ska jag sluta skriva och knalla iväg och se om mamma behöver någon hjälp i köket.

Hejs. 


Av Linn - 2 maj 2009 11:42

Igår var vi som sagt på Ikea, jag hittade ingenting förutom ett par strumpbyxor. Vart lite besviken men sånt är livet lixom.

Vi åkte även ut och kollade lite på Götakanall, det var öppning av den igår. Så vi var där och tittade lite på slussarna :P

Det känns som om det vore söndag idag, känns som jag varit borta jätte mycket från skolan. xD Men men det är som sagt bara Lördag idagens, 

jag vet inte riktigt vad man ska hitta på idag mer än att titta på Robinsson ikväll såklart!! :O Och leka lite med Sofia om hon mår bättre.


I morgon ska jag och Sofia vara duktiga och jobba några timmar på folkbladet, får se hur det går men man får alltid hoppas på det bästa! =D


Jaja, nu ska jag tvinga mamma att titta klart på den där serien som vi började titta på igår, inte för den var speciellt bra men man vill ändå veta hur det slutar för dem. :P

Hej då. Hoppas att alla får en bra dag.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards