Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Linn - 25 maj 2009 21:32

Ursch, jag känner mig typ ledsen eller nått.

Det kan bero på att jag är trött.. Jag stör mig på alla människor i hela världen. Det känns som att ingen förstår hur det känns.

Plus att mitt vänstra öra värker. Inte skojj alls.

Just nu sitter jag och lyssnar på  "Far away - Nickelback" riktigt bra låt.

Jaja det är väl bäst att man går och lägger sig, så man har någon chans att komma upp ur sängen i morgon.
Jag skulle gärna stanna kvar i min säng tills.... hmm.. ja, föralltid.

Måste hitta någonting att ha på mig med, inte för det spelar någon roll vad jag har på mig, man ser ingen skillnad ändå..


Jaja, nu ska jag och nickelback gå och lägga oss. Ha en stund för oss själva innan jag somnar. :P hehe.

Hejs.

Av Linn - 25 maj 2009 10:17

Just nu sitter jag i skolan, och jag säger bara en sak. JAG DÖR, av värmeslag!!

Jag rinner bort typ, as varmt ! =D Men det är ganska skönt ändå. Sommaren kommer IGEN ! =D


Jag skämmde nyss ut mig i skolan med.. HAHA.

Han gick där och jag och linda gick emot honom, men jag vände håll! =D Hahha. Tönt jag är!

jag och Linda ska leka BOND idag i skolan, vi ska gömma oss och sen hoppa fram från igenstans och panga dom. =D haha.

Vi är töntiga, men det är roligt att vara tönt. =)



Jaja, nu ska jag sluta skriva och börja jobba. jag har ingen lust, för jag är tyo GLAD och trött och vill bara vara. `Det borde jag få göra eftersom jag är så cool =D


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards