Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Linn - 17 maj 2009 12:33

Igår var det då melodifestivalen, och jag förstod redan innan att det inte skulle gå så jätte bra för Sveriges bidrag, men att det skulle gå så dåligt trodde jag inte.

Och att det skulle gå så bra för norges sång trodde jag heller inte. Den var verkligen inte bra enligt mig.

Men men så kan det gå.


Vilka problem jag hade att somna igår. Jag kunde verkligen inte sova :O Klockan var tio över fem sista gången jag tittade på klockan, sen gick jag upp vid halv tio idag med. Jag är ju inte lite trött kan jag lova.


Idag så har jag bara en sak inplanerad och det är att jag ska träffa Linda och Alex och reda ut lite saker. Jag hoppas att alla kommer att säga så som dem känner och att det går att reda ut det, för såhär går det inte att ha det.

Så dem ska jag träffa idag klockan fem.. Spänande värre faktiskt.


Sen vet jag inte om jag ska leka något med Sofia idag, men det märker vi senare sen. =)


Jaja, nu ska jag ta och göra mig iordning man kan ju inte gå omkring i sovkläderna hela dagen :P

Hejs.  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards