Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Linn - 26 maj 2009 20:37

Jag sitter just nu på jobbet och försöker att sälja mina små tidningar.

Det går väl inte sådär jätte bra kan jag inte påstå. Men jag har iaf fått ihop mina tre, det fick jag typ i början vilket är riktigt skönt.

det är lite tråkigt att jobba när inte lille Sofia är här, hon livar upp stämningen lite. Och då kan man alltid ta en liten paus och besöka henne under samtalen. :P

Jaja, snart slutar jag. Bara 20 minuter kvar, gud vad skönt.

Då får jag skynda mig hem så jag slipper bli dyngsur på vägen hem.

På tal om väder, gud vad varmt det är nu denna vecka. Jag har trott jag ska dö både igår och idag. Och det ska tydligen bara bli varmare under veckan här med. Hur kommer detta att sluta? :p Fast det är ganska skönt, men jag gillar nog våren mer ändå. Inte för varmt och inte för kallt, utan sådär lagom.


Jaja, nu ska jag kämpa vidare här de sista 20 minuterna. Önska mig lycka till.

Hejs.


Ps. Ingen som vill köpa folkbladet under en månad av mig? =D

Av Linn - 26 maj 2009 16:40

Nu har jag precis sett en chihuahua hund från Bevilihils eller vad den nu heter, riktigt söt faktiskt.

Jätte söt är en liten hund som säger "Det viktiga är inte hur man ser ut, utan hur hjärtat är på personen." Nått i den stilen iaf. Jag trodde jag skulle dö av gullighet. =D hehe.

Jag tror jag är kär i chihuahuor nu. :O


Nu ska jag snart iväg och jobba, jag har ingen lust som vanligt. Skulle vilja vara hemma och lyssna på musik och sova istället. Men jag är duktig och går dit iaf.

I morgon ska jag vara en dum flicka på sista lektionen, sån är jag lixom. höhö ^^


Hejs.

Av Linn - 26 maj 2009 13:06

Nu är jag i skolan igen, men jag slutar snart, SKÖNT !!! =D

 Då ska jag hem och vila, det kan jag behöva. Jag antar att jag är övertrött eller nått idagens. :P

Sen ska jag iväg till jobbet, men idag ska jag gå dit ensam. Det är mindre roligt, men jag hoppas att jag överlever. Och att jag säljer det jag ska iaf. =)


Jaja, ha en bra dag alla. =)

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards