Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Linn - 20 maj 2009 21:57

Jag sitter just nu och sjunger med i denna underbart bra låten. =D

Annars gör jag inte mycket alls. Men jag tycker att andra kan få ta del av denna låt.


Hej du, det va ju ett tag sen
Sexhundra dagar, men vem räknar precis
Och jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint
Jag har träffat en annan nu, han behandlar mig bra
Jag går och nynnar hela tiden
Och jag har färgat håret och jag har fått pollenallergi och
Är du fortfarande arg?

Pappa var på sjukhus, han klara sig bra
Men han är mycket smalare nu
Katten fick fyra fina ungar
Tre av dom dog och den fjärde heter Sam
Jag lärde mig spela munspel, jag fick tid över när du försvann

Ah

Är du fortfarande arg?
Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns dar
Jag minns de än
De bästa någonsin
Är du fortfarande arg?

Jag såg Kjell Höglund, jag önskar jag var han
Jag gick dit ensam
Anna sa hon sett dig på stan
Hon sa du såg glad ut och hade ny frisyr
Hon sa den klädde dig, ah
Och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?

Av Linn - 20 maj 2009 13:08

skönt att man är ledig idag. :O

så  nu har jag precis vaknat iaf. trött som fan är jag men jag överlerver nog!

Jag kan säga att jag känner mitt huvud ganska mycket idag.

Idag är det en sån där dag då man bara ska ligga hemma och vila!!

Annars dör jag nog.. :P


Jaja fan vad kul det var igår. hejs.

Av Linn - 20 maj 2009 00:26

hejsan hoppsan, nu har jag precis kommigt hem.
Jag känner mig väldigt glad och flummig. =D

Det är skönt!

Så fort man lägger sig i sängen kommer väl mitt illamående att sväma över mig. Men det är smällar man får tåla.

Jag har spendera´t min kväll hemma hos Patte och Magnus med Jakko Linda Alex och henka. Riktigt rolig kväll, fylld med skratt och mycket prat...

Många oroande telfonsamtal är även iräknat i samtalen, dock inte lika roligt! Eller jo just idag, men inte i morgon skulle jag tro.

Tack för er trevlig och mycket rolig kväll,och hopppas at tingen av oss kommer att ha allt för ont i huvudet i morgon!  =D



Nu ska jag lägga mig och titta på Kyle XY, =D Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards