Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Linn - 18 maj 2009 19:03

Just nu sitter jag på folkbladet med en väldigt snorig näsa och försöker att få lite trevliga människor att prova folkbladet under en månad. Det går dock inte så bra som jag önskar att det gick..
Jag har hitils bara sålt en ända tidning, vi får väl hoppas att det sker något slags under så att jag kan få typ några till, men men  bara att kämpa vidare.

Jag längtar hem till min säng, idag är det city akuten men det kommer jag att dissa idag, jag vill bara hem och sova.

I morgon är det sista dagen i skolan för denna vecka, kan det bli mycket bättre? Detta ska jag Linda, alex och patte fira hemma hos henne i morgon när jag har jobbat klart. Hoppas att det blir roligt men det tror jag säkert att det blir..


Jaja, nu hör jag hur telefonen skriker på mig av längtan tills jag ska slå något roligt nummer. Jag längtar desto mindre.

hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards