Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Linn - 14 maj 2009 19:22

Jag har nyss spelat ullabella med min bror, det var ganska skoj faktiskt, fast han är alldeles för seg för det kortspelet men det gick ganska bra ändå :P

Jag vann iaf :D

Just nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik.. Underbart.
Finns inget bättre än musik...

Ikväll är det programet hjälp, jag är med i en japans tv show... =P Töntigt program, väldigt töntigt men faktiskt ganska roande med.

Man sitter och småler lite i mellanåt :P


Nej nu ska jag gå och tvinga min bror att leka med mig!! :O

Jag kan ju alltid hota honom med att jag har varit snäll emot honom nu, eftersom jag köpte ett tv-spel till honom igår för 260 kr ;O Fatta inte vad som flög i mig :O Haha.


Hejs. 


Av Linn - 14 maj 2009 14:23

Nu sitter jag här nyduschad och ren. Ska snart knalla iväg till pappa och titta på Bones. Det är jag värd.

Den 3 Juni ska vi visa upp våran musikal för alla som vill komma och kolla, och detta kommer att vara på våran skola klockan sex och kommer att kosta ca 20 kronor per person. =D

Jag börjar faktiskt bli lite smått nervös inför det där. Jätte läskigt.

Jag kan mina repliker utantill, men nu låter jag tydligen som en fröken eller som en liten flicka när jag pratar vilket jag inte får göra, utan jag ska prata mer som en apa. Men hur pratar en apa? Haha. Detta är inte det lättaste men jag får la träna mer hemma antar jag.. :P

Jag har iaf lärt mig hur jag ska gå.. Man känner sig en aning töntig när man hoppar omkring där uppe :O haha.


Vill ni komma på min musikal? Hör av er :D



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards