Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Linn - 16 maj 2009 22:03

Nej men fy vad är det för bidrag i melodifestival. Man skäms nästan lite :P ahha.


Grekland, SÄMSTA än sålänge :O Hur såg människan ut? Vad höll han på med? och vad var det för någon dans? :O Och hur sjöng han :O haha.


nu ska jag titta vidare. Hejs.

Av Linn - 16 maj 2009 16:42

Idag är det Lördag.. =D Jag och mamma och Max ska ha mys kväll, med köpt pizza och godis. Så med andra ord är jag en riktig tjockis idag, men det passar väl in på mig antar jag.


Men men ikväll är det robinsson och melodifestivalen, en riktig tvkväll kommer det att bli. =D Jag gillar tv. =D


Synd bara att Sofia och jag inte kan leka idag, men vi får väl se om vi kan ses i morgon, annars ses vi alltid på Måndag då vi ska jobba igen.. Ursch längtar inte till Måndag men det kan bli trevligt ändå =P


Jag och Sofia hyrde film igår den var inte sådär jätte dunder bra men den dög ändå.  Vi skulle ientligen ha hyrt allt flyter men så blev det icke, för alla dem var redan slut tråkigt nog. Jaja. nu ska jag göra nått tänkte jag mig :P Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards