Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Linn - 5 maj 2009 17:15

Nu ska jag snart knalla iväg till jobbet och vara en riktigt duktig säljare. Hur nu det ska gå till. För jag är irriterad på ALLT som rör sig! Jag är verkligen inte på bra humör, jag är riktigt tjurig idag.

Detta kan delvis bero på att jag har fått min mens. Men inte bara hoppas jag :O

Jaja. Det väl väl bäst att man letar reda på mina saker som jag ska ha med mig.

Sen måste jag påminna mamma att ringa till Lena så dem kan diskutera city akuten =D För det hinner inte jag göra eftersom jag måste jobba. Och jag har verkligen inte lust jag skulle hellre ligga hemma i min säng och tycka synd om mig själv för att jag har ont i magen och ryggen.

Jaja. Hejs.

Av Linn - 5 maj 2009 14:00

Nu har jag äntligen kommigt hem från skolan, det har inte varit speciellt roligt idag faktiskt. Första lektionen fick vi sitta och planera inför treornas utspark. Och sen andra lektionen var svenska men det var inställd eftersom att peter är utomlands.

Jaja sen fick jag även reda på att Peter kommer vara min och Lindas handledare på vårat projektarbete. :P Då vart jag faktiskt lite glad. =D Peter är rolig och är lätt att ha med att göra.

Nu ska jag och mamma titta på city akuten som var igår. Men vi missade det eftersom mamma jobba och jag kom hem när det redan hade börjat.

Ha en bra dag. önska mig lycka till på jobbet ikväll =D

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards