Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Linn - 15 maj 2009 08:14

Igår kväll ringde Göran min mobil på kvällen. Jag och Max låg och tittade på ganfrejden, ett väldigt sjukt program, men ändå roande.

Sen ringer iaf Göran och frågar om jag inte vill följa med och äta lunch med honom i morgon (idag alltså) så det ska jag göra idag.

Idag klockan halv tolv på hotellet tror jag.. Vi skulle ses där iaf.. =D


Man kanske borde börja att göra sig iordning så man är lite iordninggjord när man väl har vaknat och allt, jag brukar faktiskt inte sega så här på mornarna. :P


Ikväll ska jag och max hem till pappa under natten eftersom mamma jobbar inatt. Så vi ska sova där hemma då. Ikväll blir det grillat och mys =D

Sen ska jag leka med Sofia, vi ska vara tuffa och hyra film idag, trevlig !! =D


Jaja, hoppas alla får en bra dag/kväll hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards