Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Linn - 7 maj 2009 17:23

Ujujuj, nu har jag precis tränat. Idag var det faktiskt riktigt roligt att träna. Fråga mig inte varför! Men kan kanske bero på att jag låtsades att jag var en artist och mimade och gjorde rörelser med mina armar under hela tränings passet. haha.

Ja jag är lite konstig jag vet, men vad gör man inte för att träningen ska bli lite roligare? =D

Så ja nu har jag tränat min halv timma, det känns i benen nu kan jag säga er. Men jag är riktigt stolt att jag ens satte mig på cykeln, jag är ganska dålig på det där när det gäller träning. Det är väl ändå synd att man måste träna för att gå ner i vikt? Jag tycker det borde räcka med att man äter rätt. Men om man ska göra det så tar det väl jätte lång tid och jag orkar inte vänta i en evighet. Jag vill ju att det ska synas skillnad och det NU tack ;P

Jaja, det är väl dags att hoppa in i duchen med en gång kanske. Jag känner mig inte så värst mysig.


I morgon ska jag träna en stund innan jag går till skolan, så slipper man göra det när man kommer hem, för då är man trött och vill ta det lungt och sen ska jag leka med Sofia på kvällen med :P

Jaja ha det bra ! Hejs.

Av Linn - 7 maj 2009 11:06

Nu sitter jag i skolan igen. Det är den här roliga dagen då jag bara går tre timmar idag. Det är inte speciellt roligt men det funkar väl. Nu sitter jag här inne hos Bosse och väntar på att Alex ska bli klar.

Han ska gå och klippa sig sen undertiden jag går hem och lägger mig på soffan. :P


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag har för mig att Sofia ska plugga idag så hon kan nog inte leka. Så jag antar att jag ska vara hemma och förhoppningsvis kanske jag till och med orkar träna. Annars ska jag iaf titta på Bones med pappa! =D Älskar Bones. =D


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men ha en bra dag alla. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards