Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Linn - 13 maj 2009 19:16

Är det så att man bara går på utsidan när man söker efter den "rätta" .....

Jag förstår mig inte på det där riktigt. Visst jag kollar väl ganska mycket på utseendet själv, men inte enbart. Men det är ändå någonting jag verkligen stör mig på.

Är det så att man ska vara smal som en tråd, ha stor rumpa och stora bröst som dem sa.

Hur ska man lyckas få den kroppen lixom :P


Nej jag förstår inte riktigt. Kan man inte hitta personen om man inte ser ut som en blanding mella porrstjärna och en anorektiker. hmm klurigt.


Av Linn - 13 maj 2009 18:48

Just nu sitter jag hemma i mitt rum hemma hos mamma, och idag är det faktiskt min namnstag och min lilla vovves födelsedag.  =D

Så jag har fått paket av min mamma idag, fick en almenaka! =D

Snällis.

Just nu sitter jag och lyssnar på inatt inatt med Black jack. Bästaste!! =D

Dem är fan sköna. Ingen kan säga att dansband är dåligt ?!?!
Man kan knappt sitta stilla när man hör musiken man vill bara hoppa upp och dansa typ!


Idag har jag skämt ut mig till 100 procent i skolan :O Skickade ett sms till en mindre trevlig person. Elle vaddå trevlig är han säkert, men man vill inte skicka det :O Attans, måste jag alltid göra saker och ångra mig efteråt? :P


Jag har även pratat mycket med lilla söta Patte idag, är så glad för dig skull gumman. =D Du kommer att klara av det där dunder bra! =D  Nu ska hon iväg igen om 2 veckor och det kommer att gå dunder bra. Är så himla lycklig för detta under. =D



Jaja nu ska jag sluta skriva och hoppa in i duschen, ska gå till skolan i morgon och vara lite fräch tänkte jag. Jag tror aldrig att jag har varit det en torsdag :P HATAR torsdagar. Eller vaddå jag går bara till 11, men det är väl just därför jag inte gör mig iordning och det är väl just därför jag hatar dagen eftersom det känns lite onödigt att gå till skolan när man bara har 3 timmars lektion. Fast jag och Linda och Alex ska stanna kvar ett tag i morgon och spela kort. Vi är tuffa! =D


Hejs.

Av Linn - 13 maj 2009 06:40

Igår var jag och Sofia och fyllde i våra tatueringar, och det gick faktiskt rikgit bra..  Det brukar göra ondare att fylla i den, men det gjorde inte det denna gång. Utan det kändes mindere så jag var överlycklig.

När vi kom hem därifrån stallde jag min dirket i duschen undertiden pappa lagade iordning min sallad och deras mat. Sedan satte vi oss framför tv:n och tittade på tv. Vårat program var slut redan halv 8 och då gick jag upp och la mig, så jag sov innan klockan var halv nio. Så jag missade med andra ord kvalningen av melodifestivalen, men jag vet redan att Sverige gick vidare!! =D Så på Lördag är det final.. så spännande. =P


Jaja, nu ska jag göra mig iordning. hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards