Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linn - 1 mars 2010 11:35

Jag och Alex satt nyss och sökte bilder på google. Vi ska ha bilder som visar kännslor, så vi sökte på lycka och fick upp denna bild!




Under bilden stod det "Detta är säkert lycka för någon"


Gud vad vi skrattade.

Av Linn - 1 mars 2010 08:55

Nu är sportlovet över, vilket innebär att det är skola idag. Jag hänger nte läpp för det minnsan.

Jag sitter här i köket och äter ägg och macka, inte helt fel.

Det värsta är att jag är lite trött, men det går nog över förstår ni.

Efter soklan ska jag övningsköra med mamma, hoppas verkligen på att det går kanon bra.  Kanske till och med kan få lära mig någonting nytt.


Jens är frisk nu så han är och jobbar och sliter igen.

Men nu har däremot lilla gullefjun Sofia blivigt sjuk, henne är det mest synd om!

Hon har dessutom magsjuka, varken roligt eller speciellt lockande att få.



Nej nu måste jag knalla.
Hejs.

Ha en bra dag! =D



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards