Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linn - 12 mars 2010 15:23

Idag har det varit en mycket händelse rik dag, vi kan ju börja med det roliga om att jag fick post idag, det är inte varje dag man får det.

Oftast är det bara den 25 när man ska få lön där eller så kan det komma något från grön ungdom då och då, tänker inte ens gå in på varför men det händer.

Men idag fick jag riktig post, från min kära morfar, han tycker nämnligen att jag tigger så vackert så jag fick post med pengar.

Det är aldrig fel, sånt gillas.

Det tycker jag var det gulligaste på hela dagen, jag blev verkligen jätte glad.

Så tack kära morfar. =)


Sen idag har jag även varit på körskolan där det hände en hel del roliga saker.

Jag har nämnligen bokat in mig på precis allting, halka, teori prov, uppkörning lilla provet och allt ni vet.

Så nu vet jag vilka datum jag har allting, det kan inte kännas mycket bättre än så här.

Så nu gäller det att börja plugga snart!!!

Jag tänker inte säga vilket datum det är, men om man är nyfiken får man ringa och fråga, för jag är för exalterad för att inte tala om det. hihi.

Jag längtar och är överlycklig över att veta att snart har jag det dära lilla körkortet som man har lagt ut en hel förmögenhet på.


Nej nu måste jag sluta skriva, för jens sitter här brevid mig och biter på naglarna. Så då är det nog på tiden man slutar.

Hejs.


ps. idag ska jag på 65 års kalas.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards