Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linn - 15 mars 2010 19:07

Ursch vad trött jag är!

Nu har vi precis svullat i oss chokladpudding och mandarin klyftor för att fira att pappa fick behålla jobbet i ytterliggare 3 år.

Grattis till honom, det känns kanon skönt.

Slippa oroa sig över det lixom.


Nu ska jag snart lägga mig och sova, jag är helt slut på riktigt idag.

Så det får bli en tidig kväll. Och hollywood fruarna får nog vänta tills i morgon, för ikväll kommer nog inte ens mina ögon vilja vara med fram till klockan nio.


Nu ska jag sitta en liten stund till på msn, där jag tydligen har börjat hänga lite igen.

så hejs.

sov gott.

Av Linn - 15 mars 2010 12:34

VÄLKOMMEN våran älskade vår.

Jag känner att du är på g nu.

Helt jävla underbart.

Nu är det snart att kasta iväg vinterjackan och endast använda vårjackan,

ska plocka ut min vårjacka från garderoben idag och ta den på mig när jag ska ta min lilla promenad med minus, kan ni tänka er?

Det är för varmt för vinterjacka. Helt underbart.



Nej nu ska jag ut med minus i vår värmen och njuta av att solen skiner, sen ska jag hem och äta nyponsopa med pluttar.


Hejs..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards