Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linn - 3 mars 2010 23:44

Just nu ligger jag i sängen och tittar på ally mcbeal, jag kan inte sova.

Jens har sovigt gott sen vi redde ut allting.

Fast det verkade inte hjälpa så mycket iofs känns inte as bra nu heller.

Men det känns bättre iaf.


Jag är glad att jag har mitt ally mcbeal, det är faktiskt riktigt roligt, jag älskar detta program.


Nej nu ska jag väl försöka få Jens att mosa in sig lite, han tar upp hela sängen typ. Sen ska jag lägga mig och se ett avsnitt till.

Sen MÅSTE jag sova, annars kommer jag aldrig orka upp och göra allting jag skulle göra i morgon.


Hejs.

Av Linn - 3 mars 2010 18:28

Idag var det väl sådär på praktiken, men när jag gick därifrån blev jag glad när jag såg det lilla solskenet Sofia stå borta vid netto och väntade på mig så gulligt med Amanda som höll henne sälskap.

(där var skrytet om Sofia slut, men det kom ju fram att jag blev glad iaf)


Nu sitter jag självklart på folkbladet, vart skulle jag annars vara en onsdag klockan halv 7 på kvällen?

Måste erkänna att jag inte alls är sugen.
magen värker och det gör huvudet med.


När jag kommer hem ikväll blir det att lägga sig på soffan och mysa till andra avenyn, skönt att uppehållet för OS äntligen är slut!


I morgon ska jag vara ledig, helt underbart.

Jag har massa planer, så här ser min dag ut:

  1. 09,00 vakna och titta på ett avsnitt av all mcbeal, och äta frukost såklart. 
  2. 12,00 gå ut med Minus, så mamma slipper göra det de första hon gör när hon vaknar.
  3. 13,00 vara på centrum och träffa Linda och gå och käka och köpa busskort och allt som man kan behöva.
  4. 15,00 gå hem och hjälpa mamma att damsuga och allt innan alla kommer.
  5. 17,00 Pussas och kramas med Josefine, Linus och Mathias.
  6. 18,00 Lämna av Jens vid bussen.

Erkänn mycket jag hade att göra i morgon, jag riktigt längtar.

Jag har ett fullspäckat schema, jag gillar sånt ibland, iaf när det är trevliga saker det handlar om.


Oj, nu måste jag verkligen börja sälja ordentligen, ingen tid får gå till spillo..

hejs.

Av Linn - 3 mars 2010 06:12

Idag är det som ni alla vet Onsdag. Det märker jag med att det är med tanke på att jag är uppe i gryningen. Det är det värsta med onsdagar och praktik, att man måste gå upp så himlans tidigt.

klockan 6 är för tidigt för en mänsklig sak att resa sig upp ur sängen, då är kvart i 6 ännu värre.

Tänk då på min kära vän Sofia som går upp så här nedrans tidigt varje dag, det är ju äckligt. Stackare, Kanske är därför hon är så kramgo, eftersom man är lite sömnig o så.


Ja,idag är det dags att förflytta sig hem till mamma, så jag ska väl gå upp och packa ihop mina grejer o så. Kan vara bra om man är färdig med sånt.

Sen ska jag träffa Sofia klockan 5 idag, för ikväll är det dags att jobba igen.

Vi är allt bra duktiga vi, ibland iaf.


Nej ni. Klockan är som sagt kvart över 6 alldeles för tidigt, men det är dags att göra lite nytta.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards