Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linn - 31 mars 2010 20:00

Idag har jag varit i skolan och varit väldigt duktig måste jag säga.

Eller nja, kanske inte.

Men man får låtsas.


Efter skolan gick jag och Alex och Bella till körskolan och bytte min körskolebok till en med ljudbok i med.

Sen så gick vi och fikade och hade det mysigt.

Sen dissade Alex oss, så vi gick runt länge och väl på centrum och höll på att frysa ihäl. Men vi hade väldigt trevligt iaf.


Ikväll har jag betalat räkningar och skicka efter biljetter och fixat.

Jag har faktiskt även badat LÄNGE, hela 30 minuter typ.
Så jag är väldigt stolt.


Nu ska jag föra över min ljudbok till min dator sen ska jag mysa med andra avenyn kväll. Myspys.


Hoppas alla är glada och har det bra.

Själv är jag lite små sur och iriterad på en person som har gått för långt nu vettu.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards