Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Linn - 14 mars 2010 22:35

Nu sitter jag här i mitt rum helt ensam,
Sofia har ganska nydligen också knallat hem efter våran lite vuxna kväll.

Vi har pratat problem, och planerat hämd och skrattat druckigt lite pasoa och spelat kort. Och planerat en hel del andra grejer med såklart.

En sån där riktigt mys kväll.

Det var länge sen jag var helt själv, jag har varit omringad av minst en person varje dag/kväll/natt under 6 veckor nu, oftast har det då varit Jens, och visst har det varit underbart. Trotts att vi har bråkat och tjaffsat ändel och så. Men nu känns det nästan lite konstigt att lägga sig här i sängen och det är helt tyst och ensamt, och vad stort min säng blev med en gång.


Självklart är jag laddad inför England Josefine.

Jag vet itne riktigt vad jag ser mest fram emot om det är att shoppa i London eller England men det kommer bli riktigt riktigt trevligt. =)


Det blev inte att köpa någon nyponsoppa idag, så ska göra det i morgon efter skolan, och sen hem och äta. MUMMS!!



Nej vad trött jag är.
Dags för sängen.
Hejs. 



mat

Av Linn - 14 mars 2010 12:19

Jag är hungrig, ge mig mat!

Helst nyponsoppa med pluppar i! Jag är sugen.


Jag har fått en ny mp3 spelare idag och grejer, jag kan till och med spela spel på den, vilka finneser va?

Jag är nöjd o så.


Nu ska jag råna Jens familj på mat.

hejs.

Av Linn - 14 mars 2010 10:45

jens är en tönt som är på elakt humör idag, han gör allt för att göra mig arg och iriterad!!!

Han tycker nämnligen att jag är en töntig fjolla som bara springer omkring och äter nyponsoppa med pluttar.

Nej vars, vi tycker om varandra. IBLAND, i SMYG !! ^^



Idag ska jag åka hem, ska köpa nyponsoppa och pluttar när jag kommer hem, MUMMS!

Sen ska jag kanske träffa Sofia, jag hoppas det, för hon är gullig och vi saknar varandra.
Man gör det ibland, saknar varandra.

Jag och Sofia är bästisar, och då saknar man varandra extra mycket.


Nej nu ska jag och mitt tönthumör gå och ringa till Sofia på ballen, det är bara där man kan ringa i denna lägenhet.

Har bara teckning dära.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards