Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Linn - 29 mars 2010 21:24

Nu är jag hemma från jobbet och sitter i soffan och tittar på holywod fruar, det är riktigt roligt!

Sitter här med filten om mig och myser!



Nej nu ska jag fortsätta att titta samtigit som jag väntar på att mamma ska ringa mig och hjälpa mig att fatta hur jag ska betala mina grejer som jag köpte på tradera igår.

Jag har fattat några av prylarna men den sista fattar jag verkligen inte hur man ska göra med!

Hjälp mig!


Snart blire sova som gäller.

Hörs.

Av Linn - 29 mars 2010 18:43

    

Här är ännu några fler mysbilder från England. Och det är de här två som jag har spenderat min dag med. Gulliga människor det dära! OCH roliga!!!
Inte ofta man hittar sånna inte!


Nu sitter jag på folkbladet efter en lång dag.
Jag började dagen med en körlektion som gick bra, sen gick jag till skolan och hade en lektion sen gick jag Bella och Alex til centrum och jag köpte mig faktiskt en parfym, jag har blivigt förälskad i den!

Jag och Alex invigde även med årets första glass.


Sen gick vi till körskolan för Bella trodde hon hade körlektion vilket var fel, men sen fick jag flytta min stadskörning till tidigare, nervöst!

Sen efter skolan gick vi alla tre till perfect och käkade pizza, as gott!

Sen träffade jag Sofia och nu sitter jag här...

Väldigt lång dag. 

Men det kan vara skönt det med!


I morgon har jag halkan och efter det ska jag träffa Sofia i staden och kolla på student klänningar! Hoppas vi hittar något vackert.


Hejs..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards