Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Linn - 28 mars 2010 23:49

Jag kan inte sova, så jag tänkte att då kan jag ju passa på att lägga in lite bilder som vi tog i England, bara för att alla ska få se! =D

    

Här är Bella som sitter i rökrummet på skavsta flygplats och väntar på att få åka. Vi var väldigt farsinerade över att det inte ens var dörrar in till rökrummet. Väldigt coolt englig oss.

    

Här har vi en bild på vårat vandrarhem. Kändes nästan lite spöklikt, fast ändå mysigt.

  

  Här har vi lite vatten, det råkade bli en himla massa vatten bilder. Det var så himla mysigt.
Detta ställe låg i närheten av vårat varandrahem, så vi gick förbi där några gånger om dagen.

  

En telefonkiosk i England. Tyckte den var snygg o så.

  

Här är en bil jag såg i Oxford, tyckte att den var väldigt cool så jag var bara tvungen att ta kortet och lägga in det här! =)

  

Här är en bild som är tagen i London.


  

Här är nästan alla med på kort och här står vi och väntar på att tåget till London ska komma.



Nu har ni fått se lite bilder iaf =)

GOd natt!!

Av Linn - 28 mars 2010 19:09

Nu har Jens åkt hem ifrån mig.

Och Sofia också.

Så pappa och jag tog en liten sväng med bilen så jag skulle få övningsköra lite, och det gick kanoners!

Nu har vi suttit och letat efter en bil till mig på blocket, men vi hittade ingen som var så där jätte bra.

Men det är ju ändå lite mer än en månad kvar så det är ingen brådska ännu.


I morgon bitti klockan 8 har jag körlektion, och då får vi hoppas på att det år kalas bra och det tror jag nästan.

På Tisdag har jag halkan, fan vad nervöst!

Jag måste bara sätta igång lite mer med teorin, men jag är lite seg i starten, måste verkligen komma igång nu, jag får panik på mig själv!

Varför sitter jag hemma och slöar när jag snart har prov?

Dags att sätta igång Linn, sluta slöa och börja plugga istället.


Ikväll ska jag lägga mig tidigt, för jag är fan as trött.

Men ska duscha och plugga en liten stund innan jag ska gå och lägga mig!

Det är bäst så, annars är jag både ofräsch och osmart i morgon! hihi.

Har egentligen en hel del skoluppgifter att plugga på med, men dem får vänta lite.

Får plugga med dem under påsklovet tror jag, för nu har jag fulltupp ändå som det ser ut!


Det var allt för mig.

Hejs.


ps. Om ni vet någon som ska sälja sin bil, för ett bra pris och att bilen är besiktigad, så är jag intresserad! Lägg det på minnet! =)


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards