Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Linn - 2 mars 2010 18:55

idag har jag fått många saker gjorda, och jag har fått många härliga skratt idag ska jag säga er.

Först i skolan med Linda, Nattis och Jekka. Och sen går man hem och träffar underbara Sofia som man aldrig har tråkigt tillsammans med.


På Torsdag är jag ledig från skolan istället för nästa vecka, gud så skönt säger jag bara. Plus att min syster, Linus och Mathias kommer hem på Torsdag och då kan det vara skönt om man inte är helt död.

Sen på Fredag ska jag Linda och Alex gå ut på krogen, kanoners kul.


I morgon är det dags för praktik, troligen så kommer jag att få vara där själv utan Linda för hon ska gå kväll i morgon. 

Stackars mig!

Men jag KANSKE överlever!


Just nu sitter jag och Sofia på folkbladet det är bara vi här, och vi har int ens en vuxen här så vi har ff på folkbladet! Party at the disco lixom! ^^


Nej nu måste jag vara duktig och fortsätta min försäljning, vill gärna sälja minst 5 stycken idag med! !


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards