Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Linn - 4 mars 2010 21:02

Nu sitter vi här i soffan hela tjocka familjen, =D

Vi sitter och tittar på något program på tv, och Linus springer omkring.

Max är tråkig och vill inte mysa med oss, (han har ont i örat) Men annars är vi nästan alla.

Vi har riktigt trevligt faktiskt, pratar om mobiler, volvo och massa andra trevliga saker.


Funderar på att gå och lägga mig i min säng eller min lufmadrass som jag ska sova på inatt.

Fast jag vill se på ally mcbeal innan, frågan är bara om max vill det, tveksamt alltså.


Linus springer, och då menar jag SPRINGER, omkring och skrattar och skriker.

Han är så himlans gullig när jag skrattar, för han ler verkligen med hela ansiktet, helt otroligt gullg.



Nej, dags för sängen. 

Hejs.

Av Linn - 4 mars 2010 11:21

Idag känns det som om jag bara har suttit i min säng och latat mig, men jag har faktiskt gjort lite nytta och vaddå klockan är ju inte ens halv 12 ännu.

Jag diskade nyss all disk som vi hade, så mamma slipper tänka på det de första hon gör när hon vaknar sen.

Sen har jag plockat iordning på mitt rum, så det inte ser ut som ett bombnedslag sen när jag kommer hem och ska hjälpa mamma att städa resten av huset. ^^

Ja det var väl det.

Men jag ska snart gå ut med minus också och det är ju lite duktigt med, då slipper mamma göra det direkt när hon vaknar.

Men sen ska jag vara lite olydig och smita iväg ett tag, men sen kommer jag ju hem igen och ska hjälpa till o så.


Så lite duktig är ja.g

Detta är inte ett inlägg där jag vill att folk ska se hur duktig jag är, utan detta är ett inlägg som ger mig bortförklaringar till att sitta i sängen och titta på ally mcbeal.

Jag är nog ganska sjuk. Jag kan sitta här i flera timmar och vara förtrollad i mitt program.

Inatt drömde jag till och med om vad som skulle hända i nästa avsnitt, då kanske man har gått lite för långt ?

Äh skit samma, jag älskar det, och jag har ju inte så många säsonger kvar heller.


Nej nu ska jag fortsätta att titta klart på mitt avsnitt jag har bara 10 minuter kvar, sen ska jag knalla ut med minus.

Hejs.


ps. den som känner att jag är snäll och så och som kanske vill ge mig en liten peng till England så är det helt okej. Min hand är öppen! =D Haha.

Av Linn - 4 mars 2010 08:33

Just nu sitter jag här hemma framför min dator, inte en kotte inne på msn.

Jag försöker att vakna till lite, men jag är väldigt trött och mina ögon verkar inte riktigt vilja vakna.

Min bror är lite sjuk, eller han har ont i örat stackarn..


Jag vet inte riktigt vad jag snckar om.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards