Alla inlägg den 17 mars 2010

Nu

Av Linn - 17 mars 2010 18:01

Just nu sitter jag såklart på folkbladet och försöker sälja lite tidningar, det går väl inte alls bra egentligen.
Men det är delvis mitt huvuds fel, det värker som aldrig förr.

Jag längtar hem med, tror jag går hem snart och lägger mig i badkaret och hoppas på att det ska bli bättre.


Sen blir det mys med andra avenyn sen sova..

Det tar på krafterna med praktik ska jag säga er.


Av Linn - 17 mars 2010 06:09

Fy vad jag inte gillar onsdagar och torsdagar.

Dem innebär praktik, visst det är kul när man väl kommer dit, men det är inte ett dugg roligt när man ska gå upp.
För det första måste man gå upp jätte tidigt, ser ut som att det är natt ute och allt med..

För det andra så ja det kanske inte finns nått mer.

Ja det är hur som helst väldigt jobbigt.

Tänk på alla dom som måste gå upp tidigt varje dag, som typ Sofia, stackare.

Jag är glad att jag inte måste åka buss till skolan varje dag, då hade nog jag vart sjuk mycket om det innebär att gå upp as tidigt.


Jaja, dags att sätta lite fart kanske, annars kommer jag aldrig hinna klart tills mamma kommer och hämtar mig med raggarbilen och kör mig till tegelbacken.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards