Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linn - 9 mars 2010 20:06

Nu är jag på folkbladet och har lyckats sälja 8 stycken på en och en halv timma, nöjd är jag.
Plus att jag samtidigt mellan mina samtal har gjort klart min läxa, så nu är jag riktigt nöjd med mig själv.

Nu kan jag slappna av riktigt ordentligt när jag kommer hem.

Underbart.


Idag hade jag körlektion, det gick bra faktiskt. Fick köra till butbro och tillbaka igen. Nu gäller det bara att min köra mor och far sätter igång och tar sig i kragen och kör med mig. För annars kommer jag bli ur fattig innan jag får mitt körkort.

Har redan räknat ut att en 7000 till behöver jag gott och väl tydligen, ingen rolig summa att trolla fram ur knäväcken inte.
Och visst tjänar jag lite pengar varje månad, men det är inte i närheten av att komma upp i så pass höga summor så jag har 7000 inte.

Så detta är ett problem faktiskt.


Nej nu ska jag ringa ett sista samtal sen ska jag gå hem till Jens, som skickar massa sms om att han vill att jag ska komma hem.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards