Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Linn - 7 mars 2010 09:24

Denna helgen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Det var meningen att jag skulle festa och in på krogen i fredags.

Det slutade med att festen var jag med på och hade tabbletter i mig, och sen vid halv nio fick jag gå hem för jag trodde jag skulle dö.

Jag fick gå och lägga mig då och sov till nio dagen där på.

Vaknade och mådde ändå sämre, så gårdagen spenderade jag i min säng.

Jag var endast uppe och såg på melodifestivalen (som jag blev besviken på) och sen var jag uppe och åt. Annars sov jag typ hela dagen.

Förlåt Linda och Alex för i Fredags, jag hade verkligen velat följa med, jag som var så himla sugen. Vi får ta det igen en annan helg?



Men idag mår jag ganska bra, jag har bara lite ont i huvudet och jävligt förkyld, men det är ingent alvarligt med det inte.

Lite tråkigt att det var tvunget att bli just denna helgen eftersom jag skulle ut och eftersom Josefine, Mathias och Linus är här. Och sen skulle jag träffa sofia igår med.

Alla planer fick bli inställda.
Men Linus springer omkring och är pigg och glad trotts att han har feber och hosta. Han är allt bra söt han.


Snart ska jag ta och duscha av mig allt äckel svett som sitter kvar sen igår, jag trodde att jag skulle rinna bort och dö igår.


Nej men det var allt för mig.

Får se vad som händer idagens. 

Hejs. 



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards