Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Linn - 19 mars 2010 14:54

vilken underbart rolig dag jag har haft idag i skolan.

Herregud alltså.

Jag, Isabell och Alex har skrattat oerhört mycket. Vi har typ inte gjort någonting annat denna dag känns det som.
Fast jag tror egeneltigen att det började vid sista lektionen. 

Isabell hade ritat en teckning som skulle föreställa Alex när han blev gammal, och jag hade ritat en ko. Dem teckningarna låg i en hög så kommer Kerstin och säger "Har ni ritat av varadra?" Haha, jovisst sen när blev jag en ko med svans och som säger mu lixom. ^^

Gud vad jag skrattade.

Sen minns jag knappt vad vi har skrattat åt med roligt har det minnsan varit.


Nu ni , nu är det inte alls långt kvar tills vi åker till England, jag är inte speciellt nervös jag är mer exalterad och tycker att det ska bli skit kul.
Lite väl kul kanske jag tycker att det ska bli till och med. 

Jag har höga förväntningar av denna resa.

Men på Söndag kommer nog nervositeten även till mig.
Då är det dags att packa väskorna oc grejer.
Men det blir nog bra.


Nej nu ska jag sluta skriva och ta och göra något vettigt, jag borde egentligen plugga på skolgrejer men jag orkar inte, jag ska nog plugga lite teori istället, det låter mer intressant.

Men först ska jag ringa min pappa.

Hejs.

  

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards