Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linn - 18 mars 2010 22:16

Idag har jag handlat lite inför resan till england.

Jag köpte tuggumi, till planet så jag slipper dö av att det gör ont i öronen.

Sen köpte jag små gulliga flaskor med champo, balsam och tandkräm OCH en jätte liten söt med deoderant. Visste inte ens att det fanns, jag blev både kär och lycklig där.

Sen har jag även köpt baterier.

Det var nog allt.

Eller nej, en resväska med som jag ska ha till handbagage, jätte billig och grejer.


På tal om kär så tror jag kärleken inte går någe vidare nu.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska säga.
Men det känns inget vidare.

Hjälp!


Nu väntar sängen på mig.

Hejs. 

Av Linn - 18 mars 2010 15:13

Hemma från praktiken, sista dagen och allting.

Hela denna dagen har varit helt underbar, jag har lixom bara njutit av dagen.

Jag har sagt till mig själv säkert 100 gånger

"Jag ska inte blir irriterad idag, jag ska inte det!!"

Det funkade ganska bra!

Sen kom jag hem och mamma och max åkte till sjukhuset eftersom min bror skadade armen på idrotten, bara hoppas att det inte är brutet eller något.

Vi får hålla tummarna!


Nu ska jag sätta igång och plugga så jag blir klar med alla saker så jag kan koncentrera mig på teorin enbart sen.
Men det lär dröja, jag har tydligen en hel del att göra innan dess.

Men jag ger inte upp, jag kämpar på.
Satt med det igår så nu har jag iaf börjat med arbetet. Nu ska jag bara se till att det blir färdigt också.


Jaja, vi får väl se om min dag fortsätter att vara bra, eller om någonting ska sabba den.


I morgon är det skola igen, det ska bli trevligt tycker jag.
Får se hur det blir med bagaget, om någon ändring har inträffat, men det ska man väl inte hoppas för mycket på.

Det blir nog en bra skoldag i morgon får vi hoppas på!


Nej nu måste jag sätta igång och plugga.

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards