Alla inlägg under februari 2008

Av Linn - 8 februari 2008 15:16

För alla som komenterar mina blogginlägg, även om jag inte förstår vissa av dom och även om jag kanske kan bli lite smått iriterad så blir jag väldigt glad det känns verkligen som att folk förstår mig på något sätt.


Min dag har varit väldigt bra faktiskt , uls kanske inte det roligaste men vi fick sluta 35 min tidigare så det var kanon bra , och sen engeslka vilket jag missa halva lektionen av för att gå på hälsokontroll och där ser vi på prety women asa bra film verkligen, Och sen svenska där vi pratar om rasism ett ämne jag brinner för eftersom jag har så väldigt mkt åsikter om att man absolut inte ska vara det, dom är lika mkt värda som oss svenskar men det värsta är att svenskar ser oss som mer världa, Helt sjukt !



En ända dålig sak har hänt idag, och det var lilla dramat med filmjölken. Jag fick fil i mitt öga :O synd om mig va?

själv tyckte jag väldigt synd om mig ! Men pappa & jens hade inte mkt till medlidande :D haha


Ha en bra helg. Hejd å =()

Av Linn - 8 februari 2008 09:07

Idag känns det som att vad som helst kan hända utan att jag kommer att bry mig, Idag är jag glad, så nu ska jag snart knalla iväg till skolan med musik i ögonen och träffa Linda & Alex och sen ha lite lextioner sen ska jag vara lika glad när jag kommer hem mot min mamma =) Och sen ska jag åka till min Jens det är nog där jag kommer vara som gladast ! =)


Ujujuj länge sen man var så här glad, har nästan lite små ont i magen för att jag är så glad =O inte likt mig ,


Men nu ska jag göra mig iodrning !


Hej

Av Linn - 7 februari 2008 20:37

Nu känner jag mig lite smått iriterad hära. Jag är i skolan varje dag och kämpar för att klara av att få betyg osv,  och jag mådde verkligen inte bra igår eller i morse så därför var jag hemma och tog det lungt och hoppades på att bli frisk och inte sjukare.


Och jag är inte en sån som bara tänker på mig själv. Utan jag bryr mig väldigt mkt om mina vänner och alla runt om kring mig,

Och jag älskar dom väldigt mkt.

Och det här är en blogg där jag skriver hur jag mår och känner mig och det är så att jag mår bättre av att skriva och därför skriver jag så mkt jag kan om mina känslor och om hur jag mår. Jag vet inte hur jag ska kunna hantera alla mina känslor inom mig om jag inte ens får skriva dom.


Och jag tänker faktiskt på hur andra har det. Hur mina närmaste har det och hur andra människor har det och jag tycker faktiskt att jag har visat även det i denna blogg där jag har berättat om homosexuella och fattiga barn osv,

men men det är lätt att tycka saker och ting och vist jag kanske skriver lite väl mkt om mig själv och om hur jag mår här men som sagt det är mitt sätt att få balans.

Av Linn - 7 februari 2008 11:39

ursch vad jag känner mig liten och rädd idag, jag vet inte varför, jag är bara rädd och väldigt nervös och samtidigt väldigt nervös.

Jag vet inte hur många gånger jag har bitit på mina naglar av nervositet.

Fast jag har inte en aning om vad som skrämmer mig och vad som får mig att känna denna konstiga känsla som jag känner just nu. Jag hoppas att det går över snart.


Det är väl bara något som kom precis nu, eller har jag kanske gjort för lite under dom senaste dagarna att jag är stressad för att jag inte gör något och därför blir nervös på mig själv. Jag vet faktiskt inte, men jag känner mig väldigt liten just nu det är en sak jag vet !


Av Linn - 7 februari 2008 09:17

Just nu ligger jag hemma i min säng har ganska nydligen vaknat.

Var hemma idag för att vila upp mig eftersom jag mår dåligt större delar av dygnet.  Men jag ska ändå snart  vara i skolan måste vara med på de 2 sista lektionerna eftersom det är uls & bkf där vi ska ha redovisning och sen ska vi även gå igenom om vad som kommer att komma på provet och det är inte värt att jag missar.



Idag är jag helt tom på fantasi, jag tror man kan säga vad som helst det är inte ens säkert att jag svarar tillbax. Inte ens säkert att jag fattar själva grejen någon säger, För hela min kropp är helt lam och hela min hjärna är fan sönder sprängd.


Men nu måste jag kissa & ta mig en cigg sen ska jag väl kanske lägga mig och läsa en stund =)

6/2

Av Linn - 6 februari 2008 16:25

sjuk 

Idag mår jag helt sjukt dåligt !!! ont i huvet ont i hela kroppen trött som fan och känner mig febrig. Inte kul alls faktiskt.


saknar jens 

Sen saknar jag Jens så himla mkt , jag faller i bitar om jag inte får träffa honom snart, Helt sjuk kännsla aldrig känt den här extrema saknaden förut som jag gör nu. Det är en enorm känsla. Det känns som om mitt hjärta sprängs snart , jag vill bara vara med honom nu ligga och kramas och pussas och bara få känna hans närhet att han finns lixom , det är vad jag behöver jag klarart inte, tur att jag ska till honom på fredag annars hade jag dött trot jag :P Jag älskar verkligen denna lilla söta filur.


 kvinnor&män

Angåeende mitt inläg om kvinnor och män så vist man kanske glömmer bort pojkarna lite , men jag tycker ändå att vi tjejer får känna mer smärta än dom , jag menar väl kanske inte att dom lever en dans på röda roser, Men dom har det lättare än oss om man tänker på allt vi måste genom gå under den tiden vi är gravida osv.


tack till Ellen

Tack Ellen för dina fina komentarer jag får i min blogg, Men jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna skriva en bok, Den boken skulle nog bara inehålla ca 2 sidor och sen slut xD vist jag har lätt för att skriva om vissa saker men då blir det ju inte så mkt , och en bok behöver nog vara mer en 2 sidor :P hehe ^^


ÅNGEST!

Ursch och fy & blä. Fick reda på idag att jag ska ha en redovisning i morgon om Bolivia , JIPPIE ! och sen fick jag även reda på att jag ska ha ett prov på måndag. Jag tycker inte att man lägger ett prov på en måndag det är precis efter helgen och jag menar jag kan inte plugga nått i helgen och helgen är faktiskt en ledig tid det är inte meningen att man ska sitta hemma och plugga utan det är meningen att man ska vara hemma och ta det lungt och vila upp sig ! 

Plus att jag har prov på torsdag och det är ett viktigt prov eftersom jag ligger på vg där så vill jag inte förstöra mitt betyg.. Så blir att plugga som fan mån-ons :O


ps , jag är trött och ängtar tills jag får sova :O

Av Linn - 5 februari 2008 19:47

Jag har tänkt på det där med skilnaden mellan män & kvinnor.

och jag har komigt fram till att det är väldigt synd om oss kvinnor.

Har vi sex med 2 killar på en fest då blir vi horer och om det samma händer en kille blir han kungen.

Och det är tjejen som måste bära på ett barn i magen och sedan klicka ut barnet, jag menar det lär ju göra väldigt ont. Killen behöver inte bära ett barn och plutta ut det , utan han behöver bara njuta av lite sex.

Och det är tjejerna som måste ama barnen gå omkring med öma bröst.


sen kommer vi till det värsta av allt , det är nog det där med mensen. Mens det är lixom blod som riner ut ur våra slidor. Man får öma bröst och ont i magen. Man blir trött och grinig och tål ingenting. Och detta måste man leva med i flera år.


Och det är tjejen som måste gå omkring och oroa sig för att vara med barn efter att ha haft oskyddat sex. Tänk om allt detta var killens problem , det vore ganska skönt faktiskt. =)


Sen finns det viserligen jobbiga saker för killar med , men jag kommer faktiskt bara på 2 saker,

och det är väl att dom kanske får stånd vid inte så bra tillfällen och att dom kanske inte får det när man verkligen ska ha det.

på detta sätt kanske vi har det lättare men annars har vi ett helvete medans killarna lever drömlivet,


Tack för mig och mitt kvinnliga jag :D  


Av Linn - 5 februari 2008 18:52

Rätt & fel stavat 

Nu har jag lärt mig att semla stavas sådära *stolt*

Man lär sig mkt genom att ha en blogg, folk kan lära mig saker och jag kanske lär folk saker med inte för jag vet om jag lär folk så mkt men jag är ganska cool ändå =)


Jobbig skol äckel vecka

Snart får jag äntligen sova , skönt ! =O Blir att lägga mig direkt efter andra avenyn läsa lite först sen sova , eftersom i morron är det äckel onsdag och det innerbär 8 - 16 utan en ända rast :O det känns mer än väl.

Och torsdag lika jobbig den =O

Men sen på fredag så börjar jag vid 10 - 16 ientligen men våran lärare skulle fixa något så nu blire 10 - 13 =) Värsta skönt.


Sen blir det att skynda sig hem & fixa för sen ska jag åka till Jensis =)


 Försöker & gör framsteg

I morgon ska jag även hem till mamma , ons-fre sen fre-sön ska jag vara hos MIN Jens sen ska jag till mamma sön-ons. =)


På tal om ingenting så tror jag faktiskt att det har blivigt lite bättre hos både mamma & pappa. Fast jag vet att båda två döljer en massa saker för mig.

Pappa vet jag inte riktigt vad det är men jag vet att det är något som han inte vill berätta eller så.

Och mamma vet jag att hon fortfarande inte slutat messa med "den där" saken är den att det går att stänga av ljudet , men hon försöker iaf, och det är det som är huvudsaken.


Jag förstår att det inte finns så mkt saker jag kan göra för detta, men jag märker att dom försöker att dom vill klara det här , att dom verkligen älskar oss.

Men vissa dagar är det svårare att tro än andra men nu idag och dom senaste dagarna har det känts ganska bra , känns som dom verkligen försöker iaf =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards