Alla inlägg under mars 2009

Av Linn - 23 mars 2009 11:32

Äntligen så mår jag bättre, känns som om jag har varit sjuk jätte länge men det har jag faktiskt inte. Bara i ett dygn typ.

Men nu så känner jag mig mycket bättre.

SKÖNT !!

Har aldrig längtat så mycket tills att det ska gå över som nu. Och nu är det över troligen iaf.

Jag har testat att äta lite nyss, och vi får hålla tummarna för att det får stanna kvar i min mage med.


I morgon ska jag iväg och jobba lite med, men det blir nog väldigt många timmar, från typ kvart över 4 till typ 9 halv tio. Det blir inte helt fel det heller. 

På Torsdag ska jag, sofia, pappa och max gå på kenny starfighter filmen på bio. Myspys.

Och i helgen ska mamma iväg så jag och sofia ska vara ensamma här hemma, laga mat och så, trevligt värre.


Nej nu ska jag kolla om det finns någon bra film jag kan titta på idag så jag har någonting att göra under dagen. Hejs.

Av Linn - 22 mars 2009 20:32

Ursch det är inte över än, fortfarande springer jag fram och tillbaka till toaletten. Inte alls kul det här.


Och det blir ju inte bättre när man ser att det är helt vitt ute på marken. och mitt vårväder är som bortblåst.



=( ingen bra dag. =(

Av Linn - 22 mars 2009 11:55

KUL !! inatt vaknade jag, och gissa vad? Jag är magsjuk..

Precis vad jag ville eller inte..

Fan fan fan fan fan..

har ingen lust att vara sjuk och jag har fan inte tid med det heller.

nej nu är jag arg och ledsen och trött på detta.










Av Linn - 21 mars 2009 13:46

Idag har jag spenderat min dag hitils med riktig sommarmusik för att få sommaren komma snabbare. Och då är ju självklart sommartider med Gyllenetider rätta låten att lyssna på och sjunga med till! :D

Om alla som går in på min blogg sjunger igenom texten högt då kanske sommaren kommer snabbare, =D Go for it! =D 



Sommartider
Jag känner det är nånting på gång
Sommartider
Sommartider
Kom och stanna ute natten lång
Sommartider

Snurra runt i en stad som glöder
som viskar: Bli min inatt...

Sommartider
Hej Hej Sommartider
Ge mej din hunger, ge mig din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider
Hej Hej Sommartider
Läppar mot läppar som tar mej iland
som ger sommartider till varann

Sommartider
Sommar Sommar våt och het
Sommartider
Sommartider
Kom och lek en sommarlek
Sommartider

Lev ditt liv i den tid som brinner
som lockar: Stanna inatt...

Sommartider
Hej Hej Sommartider
Ge mej din hunger, ge mig din hand
Ge mej allt du vill och allt du kan
Sommartider
Hej Hej Sommartider
Läppar mot läppar, två hjärtan i brand
som ger sommartider till varann

Du tar mej du tar mej du tar mej
du tar mej till en annan värld

Av Linn - 21 mars 2009 13:41

Eftersom det har ändrat sig och blivigt finare och skönare ute, så måste även min blogg bli lite gladare. Med det menar jag andra färger, så alla kan känna av att våren är här även på min blogg! =D

TREVLIGT=D

Av Linn - 21 mars 2009 13:31

Jag älskar våren, det har varit tyst och mörkt så himla länge, och idag när jag vaknade var det första jag hörde barn som var ute på gården och lekte. Är inte det underbart? =)

Nu är det 10 grader ute, jag satt nyss ute i min kläning med vatten och och cigg och bara njöt. Solen sken på mig, och jag frös inte ens lite.

Jag tror faktiskt att våren är den bästa årstiden, eftersom det varit mörkt så himla länge, och allting är så dystert på vintern men sen kommer äntligen våren och barn börjar springa omkring och leka, och solen skiner och det finns äntligen hopp. Hopp om att sommaren är på väg.

Hopp om liv och rörelse runt omkring än.

Nej jag är allt bra lycklig nu, jag säger det igen och med hela mitt hjärta.

Jag är lycklig, jag älskar våren. Jag tror jag är förälskad !

Av Linn - 20 mars 2009 19:16

Nu är jag blond igen, och jag känner mig faktiskt finare igen..

Finare än innan iaf.

Så nu har jag gjort iordning mitt hår och jag är faktiskt ganska nöjd med resuktatet =D


Nu ska jag snart gå ner och möta lille Sofia =D

Hejs,

Av Linn - 20 mars 2009 17:03

Just nu sitter jag i mitt rum med färg i håret, det är dags för mig att bli blond igen känner jag! Har inte längtat så mycket tills att det ska bli klart någon gång innan.

Hoppas att det blir blont denna gången med och inte typ gult eller orange då dör jag nog! :P


färgen kommer hinna ta död på mig innan klockan är halv 6, det svider och kliar något enormt. Men det ska nog bli bra ändå får vi la hoppas.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards