Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Linn - 1 februari 2012 22:36

Blev ingen bio idag, vi hyrde två filmer som vi tittade på i soffan och hade det mysigt istället!

Inte dumt det heller.

Film och blåbärspaj är ingen dålig kombination på en födelsedag som denna.


Ojojoj, känner mig bara hurtig av att bara tänka på all träning som ska bli denna vecka.

Igår var det affropowerdance, i morgon blire core och fredag blir det zumba.

Ja, och sen blir det ev. någonting på söndag. Vi får se.

Plus att jag ska kläma in lite jobb på Söndag med.

Ja, men oj är imponerad av mig själv.

NYA LINN, lixom!


Jag känner mig så väldigt uppe i varv och det känns verkligen som jag måste varva ner för att ha en chans att sova.
Frågan är bara hur jag ska kunna göra det.

Kanske ska krypa ner i sängen och spela spel på telefon så kanske jag blir trött och lyckas sova.

Ja, vi får väl se om jag lyckas eller inte.


Känns nästan som någon form av lyckorus i kroppen.

Fast varför jag är lycklig är en annan femma, för det vet jag inte riktigt om själv.

Ska nog ta och stretha (Stavning?) i förebyggande syfte. Vill inte få ändå mer träningsvärk i morgon. När jag ska vara fit for fight igen. ^^

Dock har den mesta träningsvärken lagt sig. Känner bara lite stel i axlar och nacke!


Nej nu kallar väl sängen antar jag.

Hej

Av Linn - 1 februari 2012 12:48

Oj vad ont jag har i axlarna! Det är helt sjukt!

Det känns att man var och tränade igår kan jag ju säga.


Idag är det min Jens födelsedag!

Jag gick in och sjöng för honom med kaffe och paket vid 11.

Han fick ett underställ, en mortel och ett jackt spel till wii.
Så nu spelar vi spel och han pratar i telefon om vart annat!


Nu ska vi snart iväg till viberga om han lyckas slita sig.
Vi ska köpa lax så vi kan göra suchi. Och sen ska vi nog på bio, vi kan inte riktigt bestämma oss dock.

Sen ska vi käka blåbärspaj osv.

Ja, han får en hyffsat bra födelsedag iaf, tror jag.



Nej nu ska jag pussa på Jens.


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards