Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Linn - 20 februari 2012 22:16

Jag känner det på mig, att detta kommer att bli en väldigt lång natt.

Känner mig redan lite sömnig.

Men jag komer nog att kunna sysselsätta mig får vi hoppas på.

Får hoppas att dom inte sova för djupt inatt utan vill hålla mig sysselsatt. ^^


Jaja, hur som helst.

Längtar tills i morgon kväll då jag ska iväg och träna! Känner mig rastlös i benen och skulle vilja springa en runda nästan! Men det kanske inte är så smart att springa här inne, på jobbet?

Väldans vad snabbt kroppen vänjer sig vid det här med att träna!


I helgen när vi inte var iväg någon dag på gymmet så kändes det risket i benen.

Man blev väldigt rastlös när man inte gjorde någonting på sama sätt som man har gjort de senaste veckorna.


Jaja, nu ska jag ta och städa ett varv.

Man får sysselsätta sig själv på de sät som går!


Hej

Av Linn - 20 februari 2012 19:35

Ja, dagarna bara försvinner känns det som.

Det är redan dag 8 av 100. Börjar känna mig lite smått stressad nästan.

Det känns som att dagarna går så jäkla fort och jag bara står och stampar på samma ställe och inte får någonting gjort lixom.

Inte bara inom träningsgrejer utan hela livet då menar jag.


Jaja, Hur som helst.

Var nyss på ett zumba pass helt själv, medans Jens körde hårt i gymmet.

Fan vad vi är duktiga!


Mitt zumba pass var grymt roligt, jag bara älskar att gå på Måndagar.

Jätte bra "lärare" och bra humör hos alla!

Ja, men det är bara för underbart! Lätt bästa dagen för zumba måste jag säga.


Nu sitter jag här i köket och har precis ätit ett ganska maffigt mellanmål och börjar bli ganska redo för att gå till jobbet och köra 3 nätter i rad här! Underbart!

Tur att jag har någonting att underhålla mig med på nätterna nu när jag har big brother live! ^^

Jag ska väl kanske försöka plugga en stund inatt också! 

Och jobba såklart! Icke att förglömma! ^^


Nej, nu ska jag göra mig iordning och sen packa jobbväskan och sedan ta och bege mig till mitt kära arbete!

Nice nice!

Av Linn - 20 februari 2012 11:53

Ja min helg har flugit iväg.

Torsdag, åkte vi till Örebro och kom dit ganska sent så vi gjorde inte speciellt mycket.


Fredag, var vi iväg på biltema och köpte torkarblad och spolarvätska och grejer. Och sen åkte vi och käka kinamat och grejer. Sen på eftermiddagen/kvällen åkte vi till sandviken och käka mat och pratade och hade det mysigt.


Lördag, skidbacken dagen, det blev en heldag 6 timmar typ. Jag hamnade i röda backen och var allra högst uppe på toppen. Och det gick faktiskt väldigt bra.

Jag ramlade dock några gånger, men det gick bra!

Sen på kvällen tittade vi på melodifestivalen, och hade det mysigt med fika och grejer.


Söndag, hade vi en lugn dag. Var ute på promenader och gick till dollarstore osv. Sen käkade vi lunch och berättade våran underbara nyhet och sen drog vi oss hemåt mot örebro och käkade lite innan vi drog oss hemmåt mot Finspång.

När vi kom hem packade vi upp och sen blev det slöa framför datorn med big brother live 24/7 som jag fick köpa för att överhuvudtaget kunna se avsnitten!


Det blev väl ingen super nyttig helg kanske.

Så det känns inte allt för bra idag.

Men denna vecka blir det att köra hårt!

Träning nästan varje dag denna veckan och sen på det ska jag jobba natt.

Så här finns ingen tid för onyttigheter inte!

Dock ska vi till Örebro i helgen igen och fira Micke.

Men det är ett annat kapitel!


Nu ska jag lägga mig och vila en stund!

Hej.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards