Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Linn - 21 februari 2012 23:40

Idag blev det förjävla stressigt på kvällen eftersom jag skule köra afrropowerdance och sen direkt till jobbet.

Men jag han som tur var!

Och för en gångs skull känner jag mig riktigt pigg.

Annars brukar jag vara helt död efter träning och somna direkt typ ^^

Men inte idag.

Och tur är väl det eftersom jag jobbar inatt!

Av Linn - 21 februari 2012 17:40

Idag fick jag ett tipps på matdagbok, det var väl egentligen inte riktigt menat till mig.

Men jag gör det ändå!

Så nu har jag börjat skriva upp precis allting som jag stoppar i mig, och hur mycket jag tränar där i.

Tror det kan vara bra!

Då ser man lite vad man måste ändra på senare ifall att det inte minskar på vågen senare heller.


Tycker att jag tränar mycket. Jag tränar ju iaf 4-5 gånger i veckan hitils!

Så det känns ju som att jag borde gå ner någonting.

Men nej då!

Inte ännu..

Men vi får verkligen hoppas att det börjar ändra sig snart, och gå på minus på vågen!

Det skulle ju vara ganska skönt!


Ska dock köpa mig ett måttband så jag kan börja mäta mig också!

Där kanske man ser mer resultat än på vågen, får man hoppas!

Så det ska jag införskaffa mig tänkte jag!


Nej nu ska jag titta lite på allt smink jag vill köpa, och kanske till och med beställa hem lite, innan jag ska iväg och träna.

Hej.

Av Linn - 21 februari 2012 15:44

Ja här sitter jag i soffan, trött som få!

Men, det ska nog sluta bra det här också.


Natten var hemsk!

Jag önskade ju att det skulle hända lite så jag inte skulle bli så trött.

Men det blev lite väl mycket som hände! Herregud!

Jag fick sitta ner i typ 10 minuter på hela natten!

Totalt kaos.

Så jag han iofs inte känna efter hur trött jag, vilket är bra!

Men kan tycka att det blev lite väl intensivt vissa stunder kanske. ^^


Idag har jag sovigt som en stock iaf, otroligt skönt!

Så nu ska jag bara vila fram tills jag ska iväg på afropowerdance, och sedan vidare direkt till jobbet.

Det blir en himla intensiv vecka när man ska försöka träna varje dag innan nattjobbet.

Som idag när man får åka hemmifrån redan vid typ halv 7, och sen inte hem något mer!


Men jag klagar inte. Det är själv valt och det är vad jag vill.

Fast det är jobbigt!

Ja, nej nu ska jag göra mig iordning.

Sitter här med världens morgonfrilla och godmorgon i ögonen!

Vackert va? ^^



hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards