Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Linn - 22 februari 2012 20:14

Ja, stress och åter stress.

Hela den här veckan har varit lite av ett stress moment för mig.

Jobba natt, sova, träna, äta osv osv.

Det är knappt man hinner allt.

Social hinner man inte vara iaf, det får man vara den där timman då man vaknar till efter man har sovigt.

Får bli att vara super social med min Jens i helgen! =)


Idag har jag iaf varit och tränat bodystep!

Och jag säger bara fy fan!!!!!!!!

Det var nog det jobbigaste jag någonsin gjort.

Svetten droppa, galla smak i käften, benen blev tunga som bly ja ni fattar?

Det var hemskt!

Jag var tvungen att sätta mig ner och andas i två sekunder där. Och då hojtar "tränaren" ut.

-kommigen nu tjejer, ni är unga kom igen.

Ja, hur pinsamt är inte det?

Så det var bara att hoppa upp och fortsätta.

Men det var nog det värsta jag gjort hitils. Fy, zumba och det andra är bara en barnlek i gämförelse med detta.

Puh!


Nu har jag iaf precis duschat och mejlat alla vinnare på tradera som har handlat från mig.

Nu måste jag packa väskan och börja bege mig mot nattens arbete.

Fan så skönt att det är sista natten jag ska göra nu!

Känner att jag behöver vila!!

Dock har jag en hel del att göra ändå.

Ska göra prov, åka till Örebro skulle behöva städa och tvätta också. Men vi får väl se hur mycket som hinns med denna vecka. Resten får man väl ta nästa vecka i värsta fall.


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards