Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Linn - 14 februari 2012 20:44

Nu är det så här va, att jag har kategorier för er som är intresserade och jätte egagerade i min blogg.

Tror dock inte det är så många, men mamma och Lena är det iaf! ^^

Det finns då allmänt, (där alla mina inlägg hamnar, och träning, där alla mina träningsinlägg hamnar och recept som jag startade när jag gick på lchf, så den behöver man inte ens titta i, eftersom jag aldrig lägger upp något där.


Men för er som kanske bara bryr sig om hur det går för mig och min träning så finns det nu en kategori där det enbart handlar om det. ^^  Dom väljer man till höger på sidan.


Nu har jag iaf precis kommigt hem från afropowerdance, och det var kul som vanligt.

Det är tredje gången som jag var där nu, och jag börjar lära mig stegen vilket känns ganska skönt!

Då behöver man inte stå som ett fån och bara glo. Utan man kan hänga med hela tiden lixom.


Men en lustig sak, som jag har tänkt på!

Igår och lika så idag när jag var och träna så bara rinner svetten om mig...

Men det gjorde den självklart i första gången också, men nu ändå mer!

Då känner man lite som så, va fan?
Inte ska jag väl svettas ändå mer denna gången än förra?

Eller ska jag det?


Ja , jag bara tänker och tänker jag.


Hur som helst, så tycker jag faktiskt att för alla er som nu vill träna testa zumba och afropowerdance det är skit kul och lätt värt det!

Även om man är trött innan så ska man gå, för det är ritkigt roligt.

Och va fan, kan jag som hatar allt så kan nog fan alla!


Ja, nej men det var väl allt jag hade på hjärtat. Om man skulle ta sig lite yoghurt kanske?

Hej


bio

Av Linn - 14 februari 2012 15:56

Som vanligt när jag och Jens har bestämt att vi ska göra någonting.

Som att gå på bio, och har bokat biljetter, så slutar det alltid med att vi skiter i det.

Idag när vi hade ätit la vi oss för att vila en stund, och insåg båda två att fan vad jobbigt att åka ända in till Norrköping för att gå på en bio, bara för att lixom.


Så vi beslutade oss för att skita i det som vanligt.

Istället för bio ikväll bokade jag in mig på afropowerdance och sen på kvällen ska vi se en skräkfilm som vi har kvar sen lång tid tillbaka.

Det blir nog mysigt det med.

Bara ligga i sängen och glo på film är också en bra sak att göra på alla hjärtans dag. ^^


Man ska väl inte göra så stor sak, det är ju bara en vanlig dag egentligen.

Vi kan säga att vi älskar varandra några extra gånger.

Och jag tränar dubbelt så jag säkert når upp till mitt mål istället.


Värst vad jag låter deppad över att vi inte ska på bio, eller hur?

Fast det är jag faktiskt inte.

Är ganska glad över att jag slipper mörkerköring fram och tillbaka.

Mina ögon går bara igen hela tiden.

Men träna ska jag göra.

Ska jag inte på bio, då jävlar ska jag träna istället! 
Ska inte slappa ihop totalt inte..


Hej.

Av Linn - 14 februari 2012 14:56

Ja, då var vi inne på dag två.

Idag var jag på vattenträning, och det var helt okej faktiskt.

Ganska roligt, och ganska jobbigt.

Jag trodde att det skulle vara lika "lätt" som vattendansen, men det var det verkligen inte.

Detta var mycket jobbigare, så jag blev glatt överraskad måste jag säga.


Man körde med hantlar och grejer i vattnet. Ja, men det var roligt.

Så det har jag även på Torsdag.
Det är nästan bara det passet som dom har på förmiddagen, och eftersom vi ska åka på Torsdag med, så får det bli det då.


Vi skulle äta köttfärslimpa idag, men det slutade med taccos.

En god och bra alla hjärtans dag middag tycker jag.

Nu ska vi göra oss iordning och snart dra oss in mot Norrköping där vi ska mysa med bio.

Får se vem av oss som börjar snarka först.
Båda två är helt slut idag ^^.

Men det gör inte så mycket.


Hej.

Av Linn - 14 februari 2012 10:27

Idag är det alla hjärtans dag, och jag vaknade till en fin överaskning av skolan.

Hon hade rättat mitt prov jag hade förra veckan, och jag fick vg!

Super glad och bra start på dagen!


Idag ska jag laga mat. Det ska bli köttfärslimpa, potatis och brunsås. Inte dum mat alls.

Och ikväll ska Jens bjuda mig på bio!

Mysigt!


Man måste ju göra någonting lite mysigare när det är alla hjärtans dag och allt.

Även om man tycker att alla hjärtans dag är en larvig och onödig dag, så tycker jag att man ska passa på att göra

någonting lite mysigare, när man ändå har en underbar sambo.

Då ska man passa på och ta tillfället i akt och göra någonting.


Sitter och kollar på tv schop med Jens här nu. Handlar om bh:ar.

Och jag blir bara så iriterad!!


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards