Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Linn - 8 februari 2012 17:48

Det blev ingen träning idag, men det gör ingenting.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är ganska skönt att det inte blev det eftersom jag ska iväg och jobba ikväll med.


Så jag har bara suttit hemma vid datorn i stort sett.

Har badat och tagit det lungt! Inte allt för dumt.


Idag när jag gick in på skolans hemsida och kollade så hade min lärare rättat alla mina uppgifter som jag hade gjort igår.
Jag som var osäker på om jag ens hade klarat alla, fick vg på hela bunten.

Riktigt skönt.

Så nu får jag boka in prov i den kursen också.

Och sen har jag bara en kurs kvar.

Vet ni hur lättad jag känner mig i mitt hjärta eller?

Att det snart är över, det känns bara för underbart! Snart kan jag säga att jag är undersköterska.

Och bara strunta i allt som har med skola att göra!
Det kommer bli underbart!


Så nu ikväll har jag faktiskt suttit och sökt några tjänster i Örebro.
Ja, det är väl inte troligt att jag får någon av dom, men än finns det hopp.

Är ju som sagt inte undersköterska ännu, så skulle jag få en tjänst skulle jag nog svimma.

Men det känns bra nu!


Snart ska jag ta och göra iordning jobb värskan.
Den ska fyllas med studiematerial, så om jag får en ledig stund över har jag något att sysselsätta mig med.

Tänkte svänga förbi affären och köpa mig en dricka och en tidining till natten också!

Lite lyx ska man väl få unna sig? ^^


Jaja, nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund till innan jag ska bege mig.

Hej.

Av Linn - 8 februari 2012 13:38

Lyckades sova ända till 12 när telefonen ringde och väckte mig.

Men jag tycker att 12 är bra, då kommer nog nattens arbete gå bra!


Idag sitter jag hemma och diggar musik.

Har lite små disco med mig själv här hemma.

Just nu diggar jag på "vara vänner" den låten är riktigt bra faktiskt.


Är så sugen på att hitta på något, men det frågan är ju då bara vad fan ska man göra?

Det finns ju inte så mycket att hitta på direkt.

Så antar att jag får fortsätta mitt disco en stund till.

Sen ska jag laga mat och förhoppningsvis träna.


Annars får jag ladda upp mig inför nattens arbete.

Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards