Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Linn - 9 februari 2012 21:14

Jaha, då var jag hem kommen från vatten danzen.
Den var väl sådär. Inte super kul, men helt okej.

Inte speciellt jobbig heller. Känns mer som man går dit för skoj skull kanske?

Inte riktigt ett träningspass kan jag inte påstå!

Så jag är lite besviken på den faktiskt.
Men nu har man testat iaf.


Det var tänkt att jag skulle simma i morgon på förmiddagen med Sofia. Men jag tror fan inte jag orkar komma upp.

Jag är helt slut idag, efter nattjobbet och sen att jag har hållt igång precis hela dagen.

Så tyvärr fick jag dissa henne. Hoppas hon inte är allt för besviken.


Men tänkte väl klämma in en liten simmning på Söndag istället.

Så man iaf får röra lite på sig efter helgen, som inte kommer bli allt för nyttig.


Vi ska käka pizza, tårta och säkert godis och grejer.

Ja, inte speciellt nyttigt va?

Så kasnke kan vara skönt att göra någon form av träning då på Söndag tänker jag.


Nu ska jag slänga mig på soffan och glo på tv en stund.

Får väl se hur länge jag lyckas hålla ögona öppna.

Eller så blir jag pigg snart. Det är det värsta!


Hej.


Av Linn - 9 februari 2012 18:07

Nattens arbete gick ganska bra faktiskt. Vart sjukt trött framåt 5 dock, men det är man ju nästan alltid så..

Men denna natten var det extremt vad trött jag blev. Fick verkligen inte sätta mig ner för då hade jag säkert somnat. Så jag fick roa mig med andra grejer.


Ja hur som helst.

Idag känns det som jag har gjort precis allting. Dock en ganska stor överdrift.
Men det känns som så.

Jag sov till klockan halv 1, och när klockan ringde rusade jag upp och satte fart med dagen.

Började genast laga mat eftersom jag trodde jag skulle iväg och träna vid 5, och det är inte så kul att få håll tänkte jag. (blev dock ingen träning)  Och maten blev bränd.

Gjorde kyckling i ugn som enligt min syster ser ut som en svart bajskorv när hon fick se bilden. haha.

Jaja, det blev väldigt misslyckat.


Sen när vi hade ätit så började jag storstäda. Eller nästan storstäda iaf.

Köket är så rent så.. Och alla andra rum förutom hallen.
Tänkte att jag skulle skura av dem golven i morgon istället för ikväll.

Blir ju så väldigit skitigt när det är snö och allt.


Efter storstädet blev det tydligen plugga en stund bara lite så där.

Tänkte att jag lika gärna kunde göra färdigt den där sista uppgiften i lindrande vård också.

Så man kan få den rättat och få lite tipps på vad hon tycker jag ska läsa på mer inför provet osv.

Ja, och när det var färdigt så var det visst bara en timma kvar tills jag ska åka iväg och träna.


Så ja nu ska jag snart iväg och träna en stund!

Är trött så det heter duga, men det ska nog gå bra vet ni.


Jag har ingen aning om vad jag har gått på för energi idag, men jag har hållt igång från minuten jag gick upp ur sängen.. Och det lär jag väl göra ända tills sängen kallar igen.

Men men, det kanske är så man överlever dagen när man går av sin natt.
Håll igång till max, då hinner du knappt märka hur mycket du lider. haha


Ajuste, bokade även in prov för nästa vecka med. Ujujuj..

Är jag inte flitig.


Finns dock en liten risk att jag somnar på vatten danzen. Får be sofia dränka mig i mellan åt så jag inte snarkar.

Kan ju bli pinigt.


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards