Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Linn - 7 februari 2012 20:51

 

Jaha då var jag hem kommen efter ännu ett afropowerdance pass.

Och ny duschad är jag också!

Bara älskar när man har kommigt hem från träningen coh duschat och gjort sig iordning.

Man känner sig så himlans duktig då!


Afropowerdance är ju en danc där man slänger väldigt mycket med överkroppen. Man ska bilda en cirkel med överkroppen, och man ska ner till marken nästan med överkroppen.

Så självklart tränar man väl ryggen då.

Men jag undrar om jag har normalt ont i min rygg efter eller om jag gör något fel?

Får så fruktansvärt ont i ryggen alltså.


Jaja, hur som helst.
Vi får hoppas att det går över tills i morgon när jag ska på gympa och sedan jobba natt.

Det kan ju vara roligt om jag klarar av att göra mitt arbete också! ^^


Nu ska jag ladda upp mig inför min uppesittar kväll. En riktigt sen kväll ska det bli.

Inte lägga sig innan 3 iaf! (så jag får sova länge i morgon när jag ska jobba och allt)


Så fram med cola, studieböcker och massa filmer och ladda upp sig. ^^

Hej

Av Linn - 7 februari 2012 17:54

Idag har det varit en intesiv dag för lilla mig.

Var och gjorde prov på förmiddagen som faktiskt känndes riktigt bra.

Sen åkte jag till lidl och sen hem och satte mig och plugga.

Och har väl pluggat i 3 timmar eller något.

Det är inte allt för illa tycker jag.

Nu är jag dock helt slut i huvudet och känner inte för att plugga något mer på flera veckor.

Men så får man inte tänka när man är så nära slutet.

Nu hoppas jag bara att jag får mitt prov rättat i veckan och mina uppgifter också.


I morgon ska jag jobba natt och då tänkte jag ta med mig den andra kursboken och göra så mycket jag hinner och orkar under natten när jag jobbar.

Kan vara skönt att bli av med uppgifterna så man bara har proven kvar sen känner jag.

Ah, vi får väl se hur det blir.


Nu ska jag snart byta om och dra iväg till medley och träna en stund.

Ikväll är det afropowerdance som gäller. Det ska bli ganska roligt faktiskt.

Jag och Fia ska skaka på både röv och bröst nu är tanken. ^^

Vem hade trott detta om oss?

Att vi skulle med egen vilja gå och dansa sådana danser där man skakar på både röv och brösten?

Inte fan trodde jag det iaf!
Men det var ju roligare än väntat!


Nej men om man skulle ta och packa den lilla träningsväskan och göra sig redo kanske.


Ikväll ska jag vara uppe så sent jag bara orkar för att kunna sova länge på dagen i morgon.

Vi får väl se hur länge jag orkar, tror inte det blir så länge är det värsta.

Känner mig redan trött och seg.

Men man kanske piggnar till efter träningen?


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards