Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Linn - 24 februari 2012 12:49

Då var jag hemma igen från mitt prov.

Det kändes faktiskt som att jag klarade det, men jag vågar inte hoppas allt för mycket innan jag har fått veta säkert.

Men vem vet, jag kanske är undersköterska nu? hihi, spännande.


Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa och greja.

Sen måste jag till posten och skicka iväg alla grejer som jag sålt på tradera, tanka, handla mat är jätte hungrig.

Tänkte att jag skulle göra det när Jens är på arbetsförmedlingen.

Sen ska vi faktiskt ta och åka till Örebro.


Det ska bli härligt att komma iväg även denna helgen.

Vi har vart iväg eller haft besök nu nästan varje helg känns det som.

Men det är roligt, när det händer lite annat än bara sitta hemma jämt.

Vi får väl se vad vi ska hitta på denna helgen.

Men i morgon blir det fira Micke och titta på melodifestivalen i varjefall.

Ikväll tror jag att vi ska iväg och träffa Jens vänner.

Ja, vi får se vad helgen har att erbjuda oss!


Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hej.

Av Linn - 24 februari 2012 08:33

Denna morgon är helt underbar.

Man vaknar klockan 8 och kollar temperaturen innan man går ut för att ta första morgon ciggen och ser att det är plug 4,9 grader.

Det är fan inte illa alltså.

Man kommer ut och så hör man alla fåglar kvittra.

Ja, nu är det verkligen vår!


Så idag ska jag låta bilen stå hemma, och ta mina fötter och gå ner till skolan och göra det sista provet!

Det ska bli hur skönt som helst.

Och förhoppningsvis ska jag väl klara provet hur lätt som helst.


Det blir ingen mer träning denna vecka.

Idag blir det lite stressigt känner jag.

Och helgen ska vi spendera i Örebro på kalas.

Men det gör inte så mycket, idag ska jag ju promenra och njuta av våren.


Sitter dock och funderar på om jag ska ta på mig vårjackan och gå i den eller om jag kommer att frysa ihjäl då!hmm.. Svårt beslut det där..


Hej.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards