Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Linn - 26 februari 2012 20:29

Ja, nu är vi hemma i våran kära lägenhet i Finspång igen.

Denna helg har som många andra varit super mysig.

Ska försöka göra en lite sammanfattning på vad vi gjort.


Fredag:

Kom till Örebro vid 6 tiden och det blev nästan att åka hem till Jens kompisar Charles och Pewi med en gång.

Hängde där en stund och titta på big brother och film osv.

Sen hem till Micke och Ann-sofie vid typ 11 och käka havskräftor, som var riktigt mummsigt.


Lördag:

Åkte och fikade med Micke och Ann-sofie, på ett super mysigt caffe.

Var nog det mysigaste jag vart på hitils.

Sen blev det lite shopping, var tvungen att införskaffa mig en ny bh eftersom nästan alla mina är trasiga.

Ja, sen blev det hem igen och då kom även hans farmor och farfar eftersom vi skulle fira Micke.

Det blev grillad fisk, och alldeles för stark potatis, tårta och champang.
Ja, och självklart melodifestivalen.


Söndag/idag:

En lugn dag, som spenderades på IKEA där vi inte köpte alls mycket.
Men det är kul att gå och titta lite.
Sen hem och käka mat och fika innan vi började våran resa hemmåt..

Ja, och ikväll blir det väl att försöka hålla ögonen öppna länge eftersom jag ska jobba i morgon natt igen!

Så nu blir det snart big brother och sen film på det!

Mys.


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards