Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Linn - 23 februari 2012 18:35

Idag var det meningen att jag skulle ha tränat, jag skulle till och med ha kört dubbel pass.

Men jag avboka båda två.
Delvis för att jag kände att jag var tvungen att plugga inför provet i morgon.

Men mestadels för att jag är totalt slut idag.

Efter 3 nätters arbete med högt tempo, och så träning på det också.

Ja, det känns i hjärna, kropp och ögon.

Ögonen åker igen hela tiden, men det är dock lite tidigt att gå och lägga sig än.


Både Jens och jag är trötta idag, så ingen av oss orkar ens laga mat.

För min del får det väl bli en varma koppen till middag.

Ojojoj, inte speciellt bra eller hälsosamt.

Men jag orkar inte bry mig, jag är för trött.


Hade tänkt att ta en dag och titta på arne dahl och så idag, men jag orkar inte det heller.

Det blir nog att lägga sig om en timma eller två.


Hoppas att alla andra har en bra dag och inte är lika trötta som mig.

Om någon vill får dom gärna komma med mat, är jätte hungrig men orkar inte laga något.

Men det måste iså fall bli inom en timma.
MÅSTE sova sen!


I morgon blir det iaf att gå upp tidigt och göra sig iordning och göra prov.

Hallelulija vad roligt.

Börjar bli väldigt nervös också!

Jag har inte vart nervös innan, utan kännt att jag kan det.

Vilket jag vet att jag kan!

Men eftersom det är det absolut sista provet så får man ju bara inte misslyckas och det sätter sina spår i min hjärna och gör mig super nervös.

Jaja, vi får väl hoppas det går vägen i morgon.


Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards