Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Linn - 27 februari 2012 19:38

Ja oj det är redan dag 15.

Vilket innebär att det bara är 85 dagar kvar, hur ska jag hinna nå mitt mål?

Blir att träna stenhårt nu!

Och det kan jag säga att vi gjorde idag på zumba passet!

Hjälp vad jag tog i, så mycket så jag fick svårt att andas där ett tag.

Men nu mår jag bra igen!


Nu ska jag göra mig iordning inför mitt kära arbete som väntar på mig.

Har inte vart och jobbat där sen innan december så det ska bli spännande. Kommer vara som en helt ny vikarie.

Stackars personalen!

Men, det ska väl gå bra får vi hoppas.


I morgon kör vi afropowerdance.

Av Linn - 27 februari 2012 16:07

 

Nu när vi äntligen har fått våra ringar så tänkte jag att jag skulle berätta för resten av världen också att Jens och jag förlovade oss den 14/2-12 =)

Vi är jätte nöjda och glada!


Dock var min ring en aning för stor, men det går. Jag tappar den ju inte iaf! ^^


Nu ska jag göra mig redo för ett träningspass!

Hej.

Av Linn - 27 februari 2012 13:23

Idag försöker jag vara en super bra flickvän! (dock för att få min vilja igenom) ^^

Under tiden Jens är och tränar har jag nu storstädat lägenheten, och lagat mat!

YES! 

Så duktig är jag.

Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem. Undra om det hänt något eller om han kör värsta super passet idag? ^^


Jag vill in till stan idag, det är därför jag är duktig.

Nu kommer han.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards