Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linn - 3 februari 2012 21:34

Idag har jag som sagt testat på zumba, och det var riktigt roligt faktiskt.

Men tror det blir mycket roligare när man kan rörelserna. För nu var det mest svårt och jobbigt att hålla koll på alla rörelser.

Och sen eftersom jag hade lite träningsverk undertiden så var det extra jobbigt.

Men kan ju säga som så att det är 100 gånger värre nu.

Kan knappt sätta mig upp, skratta eller något. Minsta lilla rörelse med rygg/mage och det gör ont. ^^

Illa illa.


Ja, nu har jag precis tittat på filmen preciaus som min syster tippsade mig om.

Herregud vad jag grät!
Det var en bra film faktiskt.


Nu ska jag slöa en stund till framför tv:n, finns ju inte så mycket annat att göra direkt.

Hej på er!

Av Linn - 3 februari 2012 14:06

Ja flitig är nog rätta ordet för vad jag känner mig denna veckan!

Idag har jag tvättat, pluggat och nu lagar jag mat och om några timmar ska jag iväg och handla lite till maten i morgon och sen iväg och träna.

Ja, jag känner mig riktigt duktig måste jag säga!


Nu borde min kära syster bli lite stolt över mig som nästan har börjat äta rätt också.

Förut åt jag bara frukost och sen middag vid 18.

Nu äter jag en rejäl frukost med yoghurt och muslii, smörgås.

Sen äter jag nästan lunch, äter typ vid 3-4

Och sen äter jag något lite lättare på kvällen som då ska föreställa middag, oftast rester men igår blev det kokkorv!

Det är väl nästan rätt iaf? haha.


Nej så livet känns bra och så!

Gör nästan alla rätt än så länge!


Känns lite idag i mina magmuskler (som jag inte trodde jag hade) efter träningen igår.
Trodde det skulle vara 100 gånger värre idag.

Så jag är nöjd och glad.

Jag antar att värk är ett tecken på att det gett något?


Jaha, nu till den stora frågan!

Hur varmt ska man ha inne??

Vi brukar ligga på 23 grader.

Men nu de senaste dagarna har det legat mellan 21-22 grader. (vi har till och med frusigt och klagat lite)

Men Sofia har bara runt 18-19 grader. Och har med andra ord svinkallt.

Hur varmt har ni hemma?


Nu ska jag steka köttbullar och göra brunsås så vi kan äta någon gång.

Tror potatisen börjar bli färdig.


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards