Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Linn - 16 februari 2012 17:42

För en gångs skulle känns det som att mitt liv verkligen är på min sida och att allting jag velat, drömt och osv blir verklighet.

Okej jag tog väl i lite kanske.

Men det mesta blir lustigt nog som jag vill nu för tiden.
Och då säger jag det mesta, för det är definitivt inte allt.

För om allt skulle gå som jag ville, så skulle min morfar och mormor vara friska! Hela min familj och Sofia skulle bo närmare mig, kanske rent av flytta med mig till Örebro.

Och jag skulle vara bra mycket mer allmänbildad och smartare än vad jag är!


Men som sagt det mesta!


Skolan.

Ja, skolan den rullar på. Jag fick idag veta att jag fick mvg på provet igår. Och höll på att dö av choken.

Jag trodde väl att jag skulle bli godkänd, men i morse satt jag här och tvekade på om jag ens skulle bli det. Eller om jag trodde det bara för att hela min dag igår var så bra.

Ja, men där gick det ju mer än as bra!

Så nu har jag ett prov kvar och sen är jag undersköterska.


Kärleken.

Ja, om det är någonting jag inte kan klaga på så är det definitivt min kärlek som jag får dagligen av min älskade Jens. Skulle inte byta ut honom mot något i hela världen.

Nej honom vill jag ha för mig själv och föralltid.


Familj.

I min familj räknas även min underbara vän Sofia in. Hon är också en familjemedlem.

Och ja, jag kan inte klaga på min familj heller.

Eller jo lite ibland.

Men finns det någon som ställer upp då är det minsann min familj.

Och om några timmar ska vi bege oss till Örebro och hälsa på Jens familj, som jag faktiskt räknar som min också.

Underbara är även dom, och även de ställer upp till max.

Ja. Vad finns det att klaga på?


Träning.

Ja, även den flyter på och har inte varit så hemsk ändå.

Ganska roligt om jag till och med ska vara ärlig.


Jobb.

Jag bara älskar mitt jobb. Även fast jag inte jobbar så mycket nu när jag pluggar, men jag älskar det.

Det är roligt, givande och underbart!

Inte alltid dock, men vad kan man begära?


Det enda som skulle kunna vara bättre är:

ekonomin.

tv-prgram! Mer romantiskt och elsas värld och big brother så är Linns liv komplett! ^^


Det var länge sen jag kände mig riktigt så här glad och nöjd över livet.

Men nu hoppas jag att känslan varar länge.


Ja, nej men nu ska jag fortsätta leva mitt underbara liv, och bege mig mot Örebro snart!

Men först ska jag väl få med mig Jens kanske?


Hej.



Av Linn - 16 februari 2012 14:14

Idag har jag varit på vatten gympa igen!

Fast den här gången var det inte alls lika jobbigt.

Men det kanske gav någonting, får man hoppas?!?


Sen lekte vi lite efteråt också.
Så det har varit en skön förmiddag.

Nu står maten på spisen. Idag blir det pressad potatis, svampsås och kött som serveras.

Inte allt för dumt!


Sen ikväll ska vi dra oss mot Örebro!

Och sedan i morgon vidare mot Sandviken, och skidbaken!


Ha en fin helg.

Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards