Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Linn - 2 februari 2012 19:00

Nu har jag testat träningen core, och jag säger bara herregud!!

Kan inte påstå att det var kul, men jag kan säga att det var verkligen något min kropp behöver.

Den behöver bli bra mycket starkare är en sak som är säker.
Det är definitivt ingenting jag kommer göra fler gånger i veckan.

Men en gång i veckan kan det nog vara väl behövligt. Just för att bygga upp lite styrka ikroppen också..


Tror dock inte jag kommer kunna röra mig i morgon, och jag som ska på zumba i morgon.

Får se hur det går. Antar att jag kommer ha träningsvärk gånger 100.

Men jag överlever nog.


Tycker dock att det är förvånandsvärt roligt!

Trodde jag aldrig att jag skulle kunna tycka, men där hade jag fel!

Jag tycker faktiskt att de här grupptränings grejerna som vi nu har testat på har varit riktigt roliga.

Ja, vi har ju iofs bara testat två saker.
Men ändå!

Att jag inte gett upp än borde jag få medalj för.

Men här ska vi inte ge upp.

Nu jävlar!!


Nu ska jag se på tv en stund, kommer nog bli väldigt kort stund.

Vill bara sova typ! ^^

Av Linn - 2 februari 2012 09:46

Hjälp vilken bra start på morgonen!

Gick in på datorn en sväng som jag alltid gör när jag precis har vaknat.

Kollar alla bloggar, fejjan och sen kui (skolan) som har blivigt lite av en morgon ritual för mig.

A, men jag loggar ju in på skolan och ser att hon faktiskt redan har rättat mitt prov som jag gjorde i Tisdags.

Bara det var en överraskande chok, oavsett resultatet så blev jag glad för att det hade gått snabbt.

Men sen tittade jag lite till och jag hade fått VG på provet :O

Tittade flera gånger om jag verkligen såg rätt, eftersom jag inte hade kunnat plugga någonting innan provet p.g.a huvudvärken.

Men det stämde. Så fick VG i näringslära! Chokad och glad.


Nu ska jag fira detta med en frukost, och sen ska jag ner till tvättstugan och se om man kan få någon tvätttid i veckan. Blev ju inget tvättat i måndags också p.g.a huvudvärken. Har inga kläder snart, så det är ett måste.


Sen ska jag väl sätta mig och plugga en stund igen. Har prov på Tisdag och är inte alls sugen på att plugga idag men det är ju snart tisdag så man får göra det man måste!

Hejja Linn!


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards