Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linn - 5 februari 2012 11:43

Ja, nu sitter jag som fastklistrad framför datorn som på nålar och väntar på att klockan ska slå 12.

Nästan iaf.

Det gäller att man är ute i prick när träningspassen för Onsdagen släpps, för att man ska ha en chans att få en plats.

Så lite spännande är det allt.


Ja, annars ska jag och Jens och Sofia iväg och handla så fort vi lyckats boka in oss på ett pass.

Ska dock inte handla så mycket.
Men måste ha något ätbart på jobbet ikväll.

Och Jens ville ha matlådan! Så då är jag snäll och ger bort den i utbyte mot något annat gott och färdiglagat.

Är lite små sugen på en sallad måste jag säga.
Funderar på om man skulle ta sig en sallad.

Hmm.

Detta får diskuteras i bilen, när vi har hämtat upp min vän.


Ja, annars ska jag ju som sagt jobba ikväll. Mm, så roligt! NOT!!!

Men, det får väl gå.
Är bara 5 timmar som tur är, mer hade jag inte orkat med.

Sen ska jag väl plugga en stund ikväll om jag nu finner ork till det.

Annars får det bli att plugga hela måndagen! Det ska jag väl klara av.


Nej nu ska jag logga in mig på sidan för att snart boka upp mig.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards