Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Linn - 12 februari 2012 21:28

Ja, för att inviga att vi i morgon börjar våran 100 dagars utmaning, så tränade jag zumba idag igen.

Helt själv idag dock.

Känndes sådär att gå dit helt ensam, men det gick riktigt bra när jag väl var på gång.

Och herregud, svettig blev jag också. Som vanligt dock.


I morgon börjar då 100 dagar.

Det går ut på att i 100 dagar ska vi göra någonting. ^^Bra förklaring va?

Nej men som jag då, under mina 100 dagar, ska jag träna och gå ner i vikt.
Har tänkt att 1 kg i veckan borde man väl klara av.

så 100 dagar är ca 14 veckor. Vilket då innebär att jag ska ha gått ner ca 14 kg.

Det är mitt mål med det hela.

Ja, vi får väl se hur det går!


Jag kan ju lova att den dagen som jag skriver något i form med, att jag få ta nya tag nästa vecka.

Det är då alla ni, ska reagera och tvinga mig till träningslokalen, och slita godispåsen ur min famn. ^^

Haha.

För den här gången är det en utmaning, klarar jag det inte den här gången... När ska jag då klara det?

Och jag vet att det är någonting jag har skrivigt säkert 100 gånger, och jag vet att alla ni är trötta på att höra om mina ny starter osv.

MEN!! Detta är en ny start som ska slutföras.

Denna gången ska jag lyckas. Om jag så ska svälta mig själv de sista veckorna för att lyckas gå ner de där 14 kg.

Hahah, nej vars!

Men nästan!

Ska klara det i vaje fall.


Nu ska jag lägga mig på soffan och vila.

Känns som jag gick ner 10 kg bara av att skriva det här peppinlägget!


Hej

Av Linn - 12 februari 2012 14:49

Ja, denna helg har vart fylld med liv och rörelse.

I Fredags kom mamma och Max hit och vi handla, färga håret och käka pizza.

På kvällen åkte vi till Göran efterosm Jossan, Linus och Mathias kom. Vi fika på äppelpaj och så.


Igår hade vi födelsedags fika på förmiddagen och då kom även pappa hit.

Sen åkte vi iväg och bowla, as bra var jag. Kom dock bara 3:a men det är inte fy skam.

Och sen på kvällen lagade vi god mat, tittade på melodifestivalen och bara mös.


Idag åkte vi hem till Göran på förmiddagen och har vart där tills nu typ.

Käka lunch och fika, och hade det trevligt.

Blev även lite lek i snön innan alla åkte i varsin bil hem till sig.


Ja, det har varit full fart hela helgen.
Det är så det ska vara. Riktigt mysigt.


Nu ska jag snart göra mig iordning för ett zumpa pass helt själv.
Känns lite läskigt att gå ensam.
Men va fan!!

Någon gång måste man väl växa upp och våga det med?


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards