Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Linn - 13 februari 2012 20:07

Ja, då var vi igång. Idag är det dag 1 och inte 100.
Vi diskuterade många gånger fram och tillbaka ifall det skulle vara dag 1 eller 100,

men Josefine och Mathias har fattat beslutet 1. Så det fick det bli.


Har ganska nydlingen komigt hem från dagens zumba pass med Sofia.
Herre min jag vet inte vad, så jobbigt det var idag.
Svetten rann mer än vanligt, och jag kände mig mer otränad än första dagen jag tränade NÅGONSIN!

Helt sjukt!

Men det var roligt och jobbigt.

Men lätt värt det nu i efterhand när man sitter i soffan, nyduschad och känner sig super duktig.

Kan inte få en bättre känsla än denna?


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med filt och bara njuta av att jag snart får gå och lägga mig och sova!

Hej

Av Linn - 13 februari 2012 11:13

Ja, men oj oj oj  så bra allting flyter på nu.

Det bara flyter och jag bara hänger med där på någon form av bananskal eller liknande. ^^

Det känns helt underbart nu!


Nu har jag precis bokat in mina sista prov någonsin!

Denna vecka, och nästa vecka sen förhoppningsvis aldrig mer. OM jag nu klarar mina prov.

Men det får man väl tro att jag gör.

Är lite imponerad av mig själv.

Vem hade trott att allting bara skulle flyta på så som det gör?


Jag som trodde att det skulle bli hur jobbigt och slitigt som helst.
Vissa stunder har det vart jobbigt, nästan förjävligt.
Men denna terminen har inte stött på någon form av hinder, inte ens behövt kompletera en ända uppgift!

UNDERBART!


Ja, nej men nu ska jag plugga en stund eftersom jag som sagt har prov på Onsdag.

Som jag bara måste klara.

Och i morgon får jag förhoppningsvis veta hur det gick på provet jag hade förra veckan.

Såå spännande! Man får hoppas på godkänt, så inte mitt flyt ändrar sig här nu! ^^


Hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards